AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #21 Skrevet 24. januar 2018 Er ikke veganer men en av favorittene når det kommer til lettlaget mat..Koke et par bokser med kikerter noen minutter, mos de og tilsett paprikapulver, hvitløk (fersk eller pulverform), cumin, salt, pepper,litt chilipulver, en dæsj olivenolje, sitronjuice og litt vanlig gul hakket løk. Kjempegodt. Anonymkode: 195ca...042 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #22 Skrevet 24. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke veganer men en av favorittene når det kommer til lettlaget mat..Koke et par bokser med kikerter noen minutter, mos de og tilsett paprikapulver, hvitløk (fersk eller pulverform), cumin, salt, pepper,litt chilipulver, en dæsj olivenolje, sitronjuice og litt vanlig gul hakket løk. Kjempegodt. Anonymkode: 195ca...042 Har du prøvd røkt paprika før?Hvis nei anbefales det.Det løfter virkelig retten til en helt nytt nivå Anonymkode: 22b1f...cda
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #23 Skrevet 24. januar 2018 Nei har ikke det. Ikke så lett å få tak i kanskje? Det skal helt klart prøves ☺ Anonymkode: 195ca...042
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #24 Skrevet 24. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei har ikke det. Ikke så lett å få tak i kanskje? Det skal helt klart prøves ☺ Anonymkode: 195ca...042 Jeg har kjøpt det på både tgr og kiwi Men ha du en asiabutikk i nærheten er det billigere der Anonymkode: 22b1f...cda 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #25 Skrevet 25. januar 2018 Veganske vårruller er kjempegode. Jeg pleier bruke rispapir, fylle de med lettstekt løk, kål, sopp og gulrøtter. Steker de så i ovnen, da blir de crispy, synes det er mye bedre enn å frityrsteke. Anonymkode: 015df...d94
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #26 Skrevet 25. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Veganske vårruller er kjempegode. Jeg pleier bruke rispapir, fylle de med lettstekt løk, kål, sopp og gulrøtter. Steker de så i ovnen, da blir de crispy, synes det er mye bedre enn å frityrsteke. Anonymkode: 015df...d94 Og linser eller kikerter selvfølgelig. Anonymkode: 015df...d94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå