Pettern Skrevet 7. februar 2005 #1 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei Dere! Jeg forsøker å forberede meg til Valentines day. Min utkårede bor et stykke unna så jeg må dessverre sende gaven, MEN Hvor på internett kan jeg bestille BÅDE blomster og sjokolade (hjerteformede selvsagt) og få de lagt i samme kurv?? Gaven skal leveres i Oslo, hmmm Jeg vet at hun liket tulipaner, orkideer osv, men er det allikevel must med røde roser på en slik dag. Hjelp meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 7. februar 2005 #2 Del Skrevet 7. februar 2005 http://www.800blomsten.no/ De har både blomster og belgisk sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 7. februar 2005 #3 Del Skrevet 7. februar 2005 Og for å svare på det andre spørsmålet ditt, det er absolutt ikke et must med røde roser. Om du vet at hun liker andre typer blomster så blir det aldri feil å gi! (ville nesten sett på det som et ekstra pluss jeg, røde roser er så vanlig..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pettern Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 7. februar 2005 Takk for tips. Det jeg aller mest hadde ønsket meg var en kurv med tulipaner og hvor sjokoladen lå pent dandert ved siden av som en del av dekorasjonen. Det hadde vært flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #5 Del Skrevet 7. februar 2005 Sukk... Jeg hadde blitt glad bare jeg fikk blomster og sjokolade jeg... :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 7. februar 2005 #6 Del Skrevet 7. februar 2005 Jenta di er heldig !! Selv får jeg nok ingenting på Valentines day.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå