AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Hei. Jeg er 22 år gammel mann. Jeg er en helt normal og greie kar. Ser bra ut osv. Jeg har alldri hatt dame, men har en del erfaring med damer. Jeg er en sånn type som ikke går bort til fremmed jentene på gaten og slår en prat, ber om nr osv. Jeg føler at dere klager heletiden over menn som gjør det. Derfor gjør ikke jeg det. Når det kommer opp til jenter så er ikke jeg desperat, men viser klart og tydelig hvis jeg er interessert. Jeg er også litt sjenert. Men er veldig flink med å snakke med jentene osv. Er det noe galt med dette her? Burde jeg gjøre det motsatte? Stemmer det at dere ikke liker fremmed menn som oppsøker dere ute ? Anonymkode: 787e5...88c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #2 Skrevet 19. januar 2018 Høres ut som helt perfekt oppførsel etter hva jeg foretrekker, men det er nok individuelt fra dame til dame hva vi liker. Dame 27 Anonymkode: e8789...819 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #3 Skrevet 19. januar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er 22 år gammel mann. Jeg er en helt normal og greie kar. Ser bra ut osv. Jeg har alldri hatt dame, men har en del erfaring med damer. Jeg er en sånn type som ikke går bort til fremmed jentene på gaten og slår en prat, ber om nr osv. Jeg føler at dere klager heletiden over menn som gjør det. Derfor gjør ikke jeg det. Når det kommer opp til jenter så er ikke jeg desperat, men viser klart og tydelig hvis jeg er interessert. Jeg er også litt sjenert. Men er veldig flink med å snakke med jentene osv. Er det noe galt med dette her? Burde jeg gjøre det motsatte? Stemmer det at dere ikke liker fremmed menn som oppsøker dere ute ? Anonymkode: 787e5...88c Det holder ikke å "ikke være desperat eller å skippe å gå bort til fremmede jenter på gaten" - jeg tipper du er en betahann. Google. Anonymkode: d6535...631
Nerine_ Skrevet 19. januar 2018 #4 Skrevet 19. januar 2018 Jeg liker menn som er direkte, og at de er tøffe nok til å gå bort til ei jente de liker for å prate og evnt spørre om tlfnummeret om kjemien ser ut til å stemme.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Skrevet 19. januar 2018 Har reagert på at menn aldri sjekker meg opp når de er edru, kun når det er byen og fester. Min tanke blir jo da at de har ølbriller og er egentlig ikke interesserte. Noe jeg også svarer hver gang dette skjer. Noen ganger får jeg da høre at mennene ikke tør edru. Og jeg ser ikke fæl ut og humøret er alltid på topp så jeg syns fyllasjekking er fyfy. Anonymkode: 5cebc...3f5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #6 Skrevet 19. januar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har reagert på at menn aldri sjekker meg opp når de er edru, kun når det er byen og fester. Min tanke blir jo da at de har ølbriller og er egentlig ikke interesserte. Noe jeg også svarer hver gang dette skjer. Noen ganger får jeg da høre at mennene ikke tør edru. Og jeg ser ikke fæl ut og humøret er alltid på topp så jeg syns fyllasjekking er fyfy. Anonymkode: 5cebc...3f5 Mhm. Hvordan vil du for eksempel bli sjekket opp når du er edru da? Hvordan reagerer du om du liker personen og hvordan reagerer du om du ikke liker personen når han sjekker deg opp? Anonymkode: 787e5...88c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #7 Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det holder ikke å "ikke være desperat eller å skippe å gå bort til fremmede jenter på gaten" - jeg tipper du er en betahann. Google. Anonymkode: d6535...631 Okei! Anonymkode: 787e5...88c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 Nei det er ikke noe galt i det du beskriver. En mann som går bort til alle pene jenter på gata han ser er TURNOFF Anonymkode: 0aac6...d7f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #9 Skrevet 19. januar 2018 Du kan ikke skrive! 😂😂😂 Anonymkode: 6863f...d8f
Xcase33 Skrevet 20. januar 2018 #10 Skrevet 20. januar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg er 22 år gammel mann. Jeg er en helt normal og greie kar. Ser bra ut osv. Jeg har alldri hatt dame, men har en del erfaring med damer. Jeg er en sånn type som ikke går bort til fremmed jentene på gaten og slår en prat, ber om nr osv. Jeg føler at dere klager heletiden over menn som gjør det. Derfor gjør ikke jeg det. Når det kommer opp til jenter så er ikke jeg desperat, men viser klart og tydelig hvis jeg er interessert. Jeg er også litt sjenert. Men er veldig flink med å snakke med jentene osv. Er det noe galt med dette her? Burde jeg gjøre det motsatte? Stemmer det at dere ikke liker fremmed menn som oppsøker dere ute ? Anonymkode: 787e5...88c Du har ganske mye å lære ...grunntanken din er egentlig helt feil. Du spør om du bør være slik eller slik ....det er ikke sånn det fungerer. Du nærmest unnskylder deg og spør om du bør være sånn eller sånn. Ikke skjul intensjonene dine, at du er sjenert blir ikke tatt hensyn til og fungerer altså ikke. Tar du ikke initiativ så skjer det ikke noe ...for hun kommer ikke til å ta initiativ. Er du ikke klar på intensjonene dine så blir det friendzone....du har nok kompiser og hun har nok venninner? så da blir du samlende på ubetydelige relasjoner. Dessuten så er det stort underskudd på single kvinner i Norge i alderen 20-49år. Jeg vet ikke hvor du bor men i bygde Norge og Nord-Norge spesielt er det ganske mange om pr kvinne. Så de vasser i tilbud både fra den ene og andre kanten....what makes your boat float ?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #11 Skrevet 23. januar 2018 Har du møtt noen damer du har denga da? Anonymkode: 1c4f4...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå