AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Har hatt sammenhengende blødning /brun utflod i hytt og dynevær og skal derfor til gynekolog om 5 dager. Ifølge kalenderen som jeg åpnet idag (som jeg ikke følger med på lengre takket være min konstante blødning) skal jeg ha eggløsning 5 dager etter gu besøket. Kan han se om jeg har hatt eller kommer til å få eggløsning den nærmeste tiden? Mistet totalt kontroll over syklus i oktober etter en sa. Slutta med all form for el-testing også. Er det innafor å spørre om det med eggløsning? Og dersom jeg har hatt eggløsning, kan han se om egget er befruktet? Og hvor langt ned egget er kommet? Eller er det som å lete etter nåla i høystakken? Anonymkode: 9d72b...274
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Han vil kunne se om det er et egg som nærmer seg klart. Hvis det derimot har sluppet, er det vanskelig å skille mellom det og kommende mensen. Det sa i hvertfall min. Anonymkode: cb594...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Hvis du har hatt sammenhengende blødning etter SA, har du gjerne rester og følger ikke normal syklus i det hele tatt. Men gynekologen kan ta en kikk på eggstokkene å se ut i fra størrelsen på eggene om du vil få eggløsning snart. Anonymkode: bab64...ff5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå