AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Trenger vi litt motsvar til feminismen som medier og skoler lærer oss her i Norge, eller har logikk og fornuft ingenting å gjøre med hvordan et land bør styres?. Hvorfor har vi ikke noe slikt i Norge noen som snakker ut om galskapen og kjemper imot, feminismen kjører oss rett i dass men ingen snakker ut eller prøver å få litt fornuft inn i sakene, "likelønn", like mange kvinner som menn i styrer og alle yrker etc, kvotering "positiv diskriminering" "nye kjønn" ingen forskjeller mellom menn og kvinner etc det er jo helt galskap vi styrer mot og ingen gjør noe med det ? Er alle menna her i Norge blitt for feminisert til å kunne reddes ? Vil vi måtte rømme til Canada etterhvert Kjør debatt Anonymkode: 1faab...81f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #2 Skrevet 19. januar 2018 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Anonymkode: 3ca02...538 15
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #3 Skrevet 19. januar 2018 Ingen gidder se videoen en gang når du setter logikk opp mot feminismen som om det ikke er logikk i feminisme Anonymkode: 8582b...dbd 15
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #4 Skrevet 19. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen gidder se videoen en gang når du setter logikk opp mot feminismen som om det ikke er logikk i feminisme Anonymkode: 8582b...dbd ok. (?????) Anonymkode: 1faab...81f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Skrevet 19. januar 2018 Dag inn og dag ut prøver menn å sverte feminisme. Attpåtil virker det å være de samme mennene. Blir dere ikke lei snart? Alle andre er... Anonymkode: 1713e...9dc 15
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #6 Skrevet 19. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dag inn og dag ut prøver menn å sverte feminisme. Attpåtil virker det å være de samme mennene. Blir dere ikke lei snart? Alle andre er... Anonymkode: 1713e...9dc Jeg har aldri snakket om dette før på KG, jeg bare fikk videon opp i youtube lista mi og så på den og syntes det var interessant og lurte på hvorfor vi ikke har noen slike "motkrefter" her til lands. Beklager at dere tydeligvis er "lei av motforestillinger" til den ekstremistiske skadelige farlige propagandaen feministene fører her til lands uten motforestillinger, men kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig over det, gjør ingen motstand så går dette rett i dass, barna dine vil nok takke oss for at vi ihvertfall forsøkte.... selv om vi nok ikke lykkes ettersom kvinnene virker være veldig interessert i denne feminismen selv om den raserer samfunnet vårt Lykke til Anonymkode: 1faab...81f 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #7 Skrevet 19. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri snakket om dette før på KG, jeg bare fikk videon opp i youtube lista mi og så på den og syntes det var interessant og lurte på hvorfor vi ikke har noen slike "motkrefter" her til lands. Beklager at dere tydeligvis er "lei av motforestillinger" til den ekstremistiske skadelige farlige propagandaen feministene fører her til lands uten motforestillinger, men kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig over det, gjør ingen motstand så går dette rett i dass, barna dine vil nok takke oss for at vi ihvertfall forsøkte.... selv om vi nok ikke lykkes ettersom kvinnene virker være veldig interessert i denne feminismen selv om den raserer samfunnet vårt Lykke til Anonymkode: 1faab...81f Lykke til ja. Anonymkode: 1713e...9dc 13
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 57 minutter siden, AnonymBruker said: ok. (?????) Anonymkode: 1faab...81f Jeg er ikke feminist. Men når noen skriver feminisme mot logikk er det ikke verdt å lese. Dete r veldig tydelig at personen som skrev innlegget har en agenda Anonymkode: 8582b...dbd 7
hocane Skrevet 19. januar 2018 #9 Skrevet 19. januar 2018 Trenger ikke flere pay gap videoer. Lønnsgapet har blitt debunket 5 år siden, det er gammelt nytt. Det er ingen som systematisk holder kvinner nede. De tjener mindre i snitt pga livsvalgene de tar. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #10 Skrevet 19. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri snakket om dette før på KG, jeg bare fikk videon opp i youtube lista mi og så på den og syntes det var interessant og lurte på hvorfor vi ikke har noen slike "motkrefter" her til lands. Anonymkode: 1faab...81f Vi har jo hauger av sånne motkrefter. Muslimer, kalles de. Slå deg sammen med dem? Anonymkode: 0855a...d58 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #11 Skrevet 19. januar 2018 6 minutter siden, hocane skrev: Trenger ikke flere pay gap videoer. Lønnsgapet har blitt debunket 5 år siden, det er gammelt nytt. Det er ingen som systematisk holder kvinner nede. De tjener mindre i snitt pga livsvalgene de tar. Vi trenger "Noe", regner med at du er klar over at kvinnfolket kvoteres inn hit og dit i Norge idag basert på feilaktige antagelser som nettop dette, det vil få konsekvenser for Riket på sikt. Anonymkode: 1faab...81f
hocane Skrevet 19. januar 2018 #12 Skrevet 19. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi trenger "Noe", regner med at du er klar over at kvinnfolket kvoteres inn hit og dit i Norge idag basert på feilaktige antagelser som nettop dette, det vil få konsekvenser for Riket på sik Kjønnskvotering er tåpelig det er jeg enig i. Du bør ansette en person basert på kvalifikasjoner ikke basert på kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #13 Skrevet 19. januar 2018 Akkurat nå, hocane skrev: Kjønnskvotering er tåpelig det er jeg enig i. Du bør ansette en person basert på kvalifikasjoner ikke basert på kjønn. Ok men hvordan skal du få til det uten flere slike paygap videoer? Tror vi trenger flere og at det må inn i skolen på et sett for det er der feminismen virkelig tar grep og sprer disse feilaktige vrangforestillingene som gjør at politkken vår blir som den blir, selv om den virkelig ikke burde det. Kanskje ikke videoer er løsningen men hva er da løsningen ? Bare spør, du sier at det bør ikke være slik, men det er slik i Norge i 2018. Hva gjør vi ? Anonymkode: 1faab...81f
hocane Skrevet 19. januar 2018 #14 Skrevet 19. januar 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok men hvordan skal du få til det uten flere slike paygap videoer? Tror vi trenger flere og at det må inn i skolen på et sett for det er der feminismen virkelig tar grep og sprer disse feilaktige vrangforestillingene som gjør at politkken vår blir som den blir, selv om den virkelig ikke burde det. Kanskje ikke videoer er løsningen men hva er da løsningen ? Bare spør, du sier at det bør ikke være slik, men det er slik i Norge i 2018. Hva gjør vi ? Vi venter til oljen renner ut og velferdsystemet stuper. Det vil ramme kvinner hardest, tenk på alle alenemødrene som er avhengige av staten. Den naturlige rekkefølgen vil balansere seg ut etter en økonomisk kollaps. Endret 19. januar 2018 av hocane 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #15 Skrevet 19. januar 2018 19 minutter siden, hocane skrev: Trenger ikke flere pay gap videoer. Lønnsgapet har blitt debunket 5 år siden, det er gammelt nytt. Det er ingen som systematisk holder kvinner nede. De tjener mindre i snitt pga livsvalgene de tar. I pensumboka mi på universitetet står det at vi fortsatt har paygap og at menn tjener mer enn kvinner. Fordi menn i gjennomsnitt tjener mer. Det blir ikke riktig. Vi får betalt det samme for å utføre samme type jobb, men de fleste jobber betales forskjellig. Anonymkode: ed2c9...142 1
hocane Skrevet 19. januar 2018 #16 Skrevet 19. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I pensumboka mi på universitetet står det at vi fortsatt har paygap og at menn tjener mer enn kvinner. Fordi menn i gjennomsnitt tjener mer. Det blir ikke riktig. Vi får betalt det samme for å utføre samme type jobb, men de fleste jobber betales forskjellig. Ikke bare det, menn jobber i tillegg flere arbeidstimer i snitt.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #17 Skrevet 19. januar 2018 2 minutter siden, hocane skrev: Ikke bare det, menn jobber i tillegg flere arbeidstimer i snitt. Nettopp. Derfor er det helt logisk og naturlig at menn i gjennomsnitt tjener mest. Noe annet ville vært veldig rart, men å kalle det lønnsforskjeller og paygap og å si at menn får mer betalt enn kvinner, det er direkte feil. For lik jobb får vi lik lønn. Anonymkode: ed2c9...142 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #18 Skrevet 19. januar 2018 Syns han ser uempatisk og litt gal ut. Anonymkode: 36a42...b21 1
hocane Skrevet 19. januar 2018 #20 Skrevet 19. januar 2018 Jeg sier som Milo Yiannopoulos. Feminisme er kreft. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå