AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 For noen måneder siden begynte jeg i ny jobb. Som det sikkert er mange steder er det en "eldre" gjeng på jobben, og en "yngre" gjeng. Jeg passer da altså inn i den yngre gjengen, noe som jeg vil si også mannen som er 8 år eldre enn meg gjør. Jeg fikk egentlig i løpet av de første dagene et veldig godt øye til denne fyren. Han ser ut som om han er 27 - 28. Hele ham bare virker yngre enn det en han egentlig er. Jeg merket også fort at han også fikk et veldig godt øye til meg. Han er utrolig hyggelig, og vi har samme type humor. Det er ikke på jobben noe problem at det eventuelt hadde blitt noe mellom oss, men jeg har vært litt usikker på om det er noe som det hadde vært et poeng i, og jeg har derfor vært litt "kald" mot ham og ikke oppfordret til noe. Men jeg kjenner jo på meg at kjemien virkelig er der. Jeg er 25, og han er 33... i tillegg er jeg født sent på året, og han er født tidlig - så den reelle aldersforskjellen er vel egentlig nærmere 9 år. Har alltid sett for meg at jeg er komfortabel med noen som er enten to år eldre eller to år yngre enn meg selv. Men nå føler jeg meg litt usikker. Hvilke problemer kan jeg komme borti om jeg velger å se om det kan bli noe mer mellom oss? Samtidig føles det snodig å tenke på å være sammen med en som er 5 - 6 år eldre enn mine egne brødre... Anonymkode: a1937...0ff
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #2 Skrevet 19. januar 2018 Synes ikke det er noen big deal når dere er begge voksne i 20 og 30 årene. Problemet er hvis dere er på forskjellige stadier i livet da, at det kan skape konflikt i et evt langvarig forhold. Men hvis du ikke føler at det er et problem så ser jeg ikke problemet. Å holde seg innefor 1-2 års aldersforskjell hele livet er heller unntaket enn regelen vil jeg si Anonymkode: 70d67...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå