AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #21 Skrevet 19. januar 2018 Rent personlig så syns jeg det ja. Om den er under en viss grense, men ikke bare fordi man skulle ønske den var større om den var over denne grensa. Penisstørrelse er med på å påvirke menns selvtillit og dermed livskvalitet, og samtidig med på å påvirke kvinners livskvalitet fordi en stor pikk tilfredstiller mye mer, og man hadde nok blitt kvitt mange småkrangler og intriger og dårlige humør og korte lunter om kvinnene bare var nypult med god pikk. Merker at jeg ser blir glad som en lerke i flere dager av en god pikk og runde i senga. Så sånn sett så kan man se på det som en investering for samfunnet å støtte operasjoner om større penis fordi det hjelper alle til en bedre hverdag og mindre negativitet. Anonymkode: fc33a...ba4 2
pewdiepie Skrevet 20. januar 2018 #22 Skrevet 20. januar 2018 7 timer siden, WubWub skrev: Jeg ønsker meg penisreduksjon da størrelsen min hemmer livskvaliteten, det går utover venner og fritid - de tingene jeg liker drive med i hverdagen. slutt å drømm wubwub haha 1
pewdiepie Skrevet 20. januar 2018 #23 Skrevet 20. januar 2018 syns det er helt ok at staten dekker penissforstørrelse om personen har micro penis og gjerne dekke silikonpupper for kvinner som er helt flat, da mener jeg helt forbanna 100 prosent flat. slike mennesker er bare uheldige og noe de ikke kan for 1
WubWub Skrevet 20. januar 2018 #24 Skrevet 20. januar 2018 (endret) 1 minutt siden, pewdiepie skrev: slutt å drømm wubwub haha har du sett penisen min før? jeg tviler på at jeg har liggi med deg Endret 20. januar 2018 av WubWub
Maleficenta Skrevet 20. januar 2018 #25 Skrevet 20. januar 2018 18 timer siden, pewdiepie skrev: syns det er helt ok at staten dekker penissforstørrelse om personen har micro penis og gjerne dekke silikonpupper for kvinner som er helt flat, da mener jeg helt forbanna 100 prosent flat. slike mennesker er bare uheldige og noe de ikke kan for Brystreduksjon burde også være noe som dekkes
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #26 Skrevet 20. januar 2018 På 19.1.2018 den 17.27, WubWub skrev: Jeg ønsker meg penisreduksjon da størrelsen min hemmer livskvaliteten, det går utover venner og fritid - de tingene jeg liker drive med i hverdagen. Da må du slutte å knulle vennene dine Anonymkode: 99d95...855 2
WubWub Skrevet 20. januar 2018 #27 Skrevet 20. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da må du slutte å knulle vennene dine Anonymkode: 99d95...855 nei vettu hva, det er ikke et alternativ som jeg kan leve med
pewdiepie Skrevet 21. januar 2018 #28 Skrevet 21. januar 2018 På 20.1.2018 den 1.12, WubWub skrev: har du sett penisen min før? jeg tviler på at jeg har liggi med deg du har tidligere skrøtet over musklene dine, selv om mange her har sett bilder av deg, tynn og svak er du, da lyver du vell om masse annet forresten, menn med stor kuk går ikke rundt å skryter om det, folk vet de har bra utstyr, folk som virkelig hra behov for å gå rundt å snakke slik er både liten og har lav selvtillit 1
pewdiepie Skrevet 21. januar 2018 #29 Skrevet 21. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du slutte å knulle vennene dine Anonymkode: 99d95...855 basert på bildene han har lagt ut av seg selv i kjole så tror jeg ikke han får seg så mye akkurat
Gjest Terence Skrevet 21. januar 2018 #30 Skrevet 21. januar 2018 Nei. Og kvinner burde heller ikke få puppe- og fitteplastikk på skattebetalernes regning. For til syvende og sist handler det om forfengelighet, uansett hvilke underverker man mener det ville gjøre for psyken. Og det er greit, men da får man betale for det selv.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #31 Skrevet 21. januar 2018 På 19.1.2018 den 17.54, AnonymBruker skrev: Ja, de har ofte operert bort et bryst Anonymkode: 43a92...91f Det er da fremdeles ingen medisinsk nødvendighet. Silikonet har ingen biologisk funksjon. Anonymkode: a3b24...eb7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #32 Skrevet 21. januar 2018 På 19.1.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev: Ingen stat vil dekke brystforstørrelse for meg pga de fungerer til det de er ment for. Anonymkode: 9c55e...2c6 Women soldiers are being given breast implants at taxpayers' expense, it emerged yesterday. At least four are known to have undergone surgery this year, at a cost of around £2,500 each. Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-41561/Servicewomen-given-breast-implants-boost-morale.html#ixzz54oOUTkVz AUSTRALIAN NAVY PAYS FOR BREAST IMPLANTS https://www.wired.com/2007/09/australian-navy/ A Defense Department spokeswoman confirmed the existence of the plastic-surgery benefit. According to the Army, between 2000 and 2003 its doctors performed four hundred and ninety-six breast enlargements and a thousand three hundred and sixty-one liposuction surgeries on soldiers and their dependents. In the first three months of 2004, it performed sixty breast enhancements and two hundred and thirty-one liposuctions. https://www.newyorker.com/magazine/2004/07/26/all-that-you-can-be Ihvertfall USA, Australia og England altså, og sikkert flere. Alt i gynosentrismens navn. Alt det en kvinne peker på får hun, som en bortskjemt liten unge. Anonymkode: a3b24...eb7
heipådegsann Skrevet 21. januar 2018 #33 Skrevet 21. januar 2018 (endret) Jeg synes det er bra at både menn og kvinner får rekonstruksjon når de har måttet fjerne en kroppsdel, eller at de får litt plastikk når mente funksjoner ikke er der (umulig å ha sex, tisse, amme). Synes også det er bra at brystreduksjon til de som har store plager pga tyngde blir dekt. Men vi som bare har litt små pupper, eller de som bare har litt liten penis, men som fremdeles fungerer som de skal synes jeg i utgangspunktet ikke trenger å få noe dekt. Endret 21. januar 2018 av heipådegsann
Sokkar Skrevet 21. januar 2018 #34 Skrevet 21. januar 2018 Nei, du får ikkje dekka liten penis operasjon, ei heller små pupper operasjon. Men du kan få dekka brystproteser dersom brysta er mindre enn små, mikropenis meinar eg dei byrjar ei form for behandling for ganske tidleg? Dersom menn utvikler bryst, kan dei få desse fjerna. Kvinner med store bryst kan få brystreduksjon. Mennesker med svetteproblem, tunge øyelokk kan få gratis behandling for dette osv.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #35 Skrevet 21. januar 2018 Synes kvinner burde betale for menns penisoperasjoner. Det kvinner som får nytte av det, og det på sin plass at de betaler det de vil ha. Anonymkode: d0511...9c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #36 Skrevet 21. januar 2018 På 19.1.2018 den 17.12, AnonymBruker skrev: Ja, burde oss menn med små peniser få slike operasjoner dekket av staten? Anonymkode: a1f39...54b Denne typen tråd har jeg venta på. Vil du virkelig operere dine edlere deler med risiko for impotens og andre livsvarige problemer? Tror du imtillegg det er noen urologer på offentlige sykehus som kan operere denne typen problematikk? Jeg så på et program med Opera, der Dr Oz forklarte at menn ville få større penis ved å gå ned tretten kilo eller mer. Menn med liten penis før jo mye enklere en større penis ved vektreduksjon dersom de ikke alt er tynne nok. Anonymkode: 23b54...6ad 2
Gjest Cartman Skrevet 21. januar 2018 #37 Skrevet 21. januar 2018 Da ville jeg heller investert pengene i en psykolog eller eventuelt aktiv dødshjelp. Det er ikke statens oppgave å forstørre pikker og pupper. Det er faktisk viktigere saker å bruke penger.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #38 Skrevet 22. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne typen tråd har jeg venta på. Vil du virkelig operere dine edlere deler med risiko for impotens og andre livsvarige problemer? Tror du imtillegg det er noen urologer på offentlige sykehus som kan operere denne typen problematikk? Jeg så på et program med Opera, der Dr Oz forklarte at menn ville få større penis ved å gå ned tretten kilo eller mer. Menn med liten penis før jo mye enklere en større penis ved vektreduksjon dersom de ikke alt er tynne nok. Anonymkode: 23b54...6ad Med liten penis har man ikke noe å tape på ved å undergå en slik forstørrelsesoperasjon. Om man skulle bli impotent hva gjør så det? En liten penis blir allerede ansett som ganske impotent (utilfedsstillende) av kvinner. Anonymkode: a1f39...54b 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #39 Skrevet 22. januar 2018 På 20.1.2018 den 19.23, Maleficenta skrev: Brystreduksjon burde også være noe som dekkes Det er jeg ganske sikker på at man får. Kjenner en jente som fikk det når hun var 18 pga rygg og skuldersmerter som kom av de store puppene. Anonymkode: fc33a...ba4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #40 Skrevet 22. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes kvinner burde betale for menns penisoperasjoner. Det kvinner som får nytte av det, og det på sin plass at de betaler det de vil ha. Anonymkode: d0511...9c4 Det er hvertfall en bruk av skattepengene jeg kunne ha støttet Anonymkode: fc33a...ba4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå