Gå til innhold

Penisforstørrelse dekket av staten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, burde oss menn med små peniser få slike operasjoner dekket av staten?

Anonymkode: a1f39...54b

Videoannonse
Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei, ikke med mindre det er en medisinsk årsak til det

Skrevet

Jeg ønsker meg penisreduksjon da størrelsen min hemmer livskvaliteten, det går utover venner og fritid - de tingene jeg liker drive med i hverdagen. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Nei, ikke med mindre det er en medisinsk årsak til det

Så når kvinner får silikon dekket av staten, er det av medisinsk grunn? 

Skrevet

Den ække så lang, men den er jævla tynn? :kaklehone:

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What?? Stemmer det:alice:?

Skrevet
1 minutt siden, Try2 skrev:

Svært svært svært sjeldent. Det hjelper ikke bare å ha små pupper og dårlig selvtillit, for å si det slik. Man må nærmest mangle brystvev totalt, eller eventuelt ha veldig stor forskjell i størrelse, f.eks at man rett og slett bare har utviklet én pupp. 

Anonymkode: 404b4...4db

• Liker 8
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de har ofte operert bort et bryst

Anonymkode: 43a92...91f

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Try2 skrev:

Kvinner som har måtte fjerne brystene på grunn av kreft kan få dekket rekonstruksjon av brystene (som da innebærer implantater). 

Anonymkode: d0471...b1a

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner som har måtte fjerne brystene på grunn av kreft kan få dekket rekonstruksjon av brystene (som da innebærer implantater). 

Akkurat. Det lyder plausibelt.

Gjest making.a.mess
Skrevet

Nei! Skjønnhetskirurgi kan folk betale selv. Det er ikke en skavank å ha liten penis. Skjønner at det ikke er moro, men det er ikke en feil. Jeg kunne tenke meg å se ut som en fotomodell, men forventer ikke at staten skal betale for det... 

Skrevet (endret)
På 19.1.2018 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Tenker du på kvinner som får rekonstruksjon pga kreft?

Hvis en mann må fjerne penis/pung pga kreft, regner jeg med at menn evt får en rekonstruksjon. 

Endret av Trude.lutt
Feil
  • Liker 3
Skrevet

Er du mongoloid? I så fall får du det sikkert dekket i det minoritetofile landet vi bor i. Men er du hvit mann sliter du nok med å få dette dekket. 

Anonymkode: 588a0...eb7

Skrevet
25 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Hvis en mann må fjerne penis/pung pga kreft, regner jeg med at menn evt får en trekonstruksjon. 

De får ihvertfall testikkelprotese, nettopp fordi det betyr mye for menn å ha testikler.  Hvordan det er for skader på penis vet jeg ikke, men de får sikkert reparert den så godt det lar seg gjøre. 

Kvinner som fjerner bryster etter kreft eller som forebygging for kreft får også nye, etter veldig mye venting. De venter i flere år pga lite tilgjengelige kirurger. Har vært oppe i media flere ganger. 

Anonymkode: 675c6...bee

• Liker 3
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en medisinsk årsak da. Om en person må amputere penisen, kan den sikkert rekonstrueres gratis den også. Samme er det om man må ta mastektomi (fjerning av bryst) pga kreft. Da får man støtte til å få nye bryst.

Skrevet
43 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Hvis en mann må fjerne penis/pung pga kreft, regner jeg med at menn evt får en trekonstruksjon. 

:sjokk: Stakkars menn

Anonymkode: 2d7be...d56

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de har mikropenis så ja. Har forstått det slik at det er en diagnose?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Jeg ønsker meg penisreduksjon da størrelsen min hemmer livskvaliteten, det går utover venner og fritid - de tingene jeg liker drive med i hverdagen. 

Tror ikke det går an... da må de jo isåfall kapoe av en del av den og det høres ikke bra ut.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Tror ikke det går an... da må de jo isåfall kapoe av en del av den og det høres ikke bra ut.

Det gjorde fysisk vondt å lese dette

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor "burde" de det? Ingen kvinner får dekket f.eks brysforstørrelse av staten bare fordi "de er små". Størrelse i seg selv er ikke nok til å få det dekket.

Jeg er en av dem med svært små pupper, men likevel fungerte de til det de er ment til fra naturens side; da jeg ble gravid og fødte barn, ble de fylt av melk og vokste seg store av det. Fungerte til det de skulle, ble ganske store pga melk, men da jeg sluttet å amme, krympet de seg til ministørrelsen igjen,

Ingen stat vil dekke brystforstørrelse for meg pga de fungerer til det de er ment for. Så hvorfor skulle en mann få det dekket, når alt som er "i veien" er liten størrelse? Du får pisset med den og du får orgasme med den selv om den er liten, så skal du da få dekket operasjon fordi du "vil ha noe å imponere med"? Det er en begrunnelse som raskt ville fått stemplet "AVSLAG" på søknadsskjemaet :-)

Anonymkode: 9c55e...2c6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...