Gå til innhold

Blir så skuffet over pappan min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stedet for å ringe meg å gratulere meg med dagen, så skriver han på facebookveggen min;( 

I tillegg prioriterer han bort å komme på besøk. 

Mannen er snart 70 og jeg har ingen planer om å ta det opp med han. Kjenner bare jeg blir så lei meg!

Anonymkode: de5a6...44b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er flere som er skuffet over pappaene våre. Føler med deg! 

Anonymkode: 2a091...def

• Liker 4
Skrevet

Faren min sluttet bare helt plutselig å gi meg bursdags- og julegaver. Uten noe forvarsel eller forklaring. Så hver bursdag møter han til feiring uten å si eller gi noe, og når jeg gir han julegave så svarer han bare «men jeg har jo ikke noe til deg..?». Hver gang...

Jeg er voksen, så det kan jo hende han har bestemt seg for at etter en viss alder så er det slutt. Men da hadde det vært litt ålreit å informere om det da. Jeg har heller ingen barn så det er ikke sånn at han prioriterer barnebarn istede. Jeg har jo blitt vant til det nå etter noen år, men likevel litt trist...

Anonymkode: 49e66...650

• Liker 5
Skrevet

Trykket send før jeg ble ferdig...

Ville egentlig bare si at jeg føler med deg, og forstår godt at du er skuffet. Det er én dag i året liksom. Da går det an å sette av tid til barnet sitt.

Anonymkode: 49e66...650

• Liker 3
Skrevet

Moren min skriver bare "gratulerer med dagen" på FB. Så er vi ferdig sig med det...

Andre veien så ringer jeg henne alltid på bursdagen og sender gaver i form av blomster på døren eller annet. 

Regner med at dette er en del av det å bli voksen... 

Vi var jo midtpunkter i hele verden når vi var barn. 

Skrevet

Det hender jeg får en tekstmelding av mine foreldre også, eller så skriver de noe på facebook. I min familie er det ikke vanlig å ringe når noen har bursdag, så her er vi vel litt snåle alle sammen. Jeg pleier også å sende tekstmelding når de har bursdag - og kjøpe en liten gave som jeg gir dem neste gang jeg ser dem. Mulig dette er merkelig for andre, men det betyr jo ikke at vi ikke er glade i hverandre!

Det betyr bare at vi ikke har noen spesiell tradisjon for å markere bursdager. :)

Anonymkode: 1cb05...fa8

• Liker 2
Skrevet

Forstår skuffelsen din. Her har pappaen min aldri gitt meg gaver (verken jul eller bursdag), det kom gaver sporadisk som hans kone har handlet inn. Det sluttet før jeg ble jeg tenåring. Har verken fått gaver eller oppmerksomhet. Sånn er det vel å være en bastard...

Hva skjer om du stenger fb-veggen din? Hva gjør du når han har bursdag?

Anonymkode: 8e57b...9c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg var for første gang nå på julaften hos kjærestens familie, jeg sende melding tilo søsken med partner null svar, jeg prøvde å ringe mamma og pappa, uten svar, (med en dårlig unskyldning ette jul om at mobilene ble glemt igjen hjemme). og heller ikke ringt opp igjen av de.

Jeg fikk derimot en telefon av bror, men det var for å kjeftet på meg at jeg hadde sendt han en melding..

Kjempe gly, og itilegg satt moren til samboer i i stua med meg, og kommentertet hvor ufin broren min var..

Anonymkode: 0c44f...261

• Liker 2
Skrevet

Jeg får oftest melding på Facebook veggen min fra mamma. Men hu sender melding litt senere og sier at hun overfører litt penger i gave 😜 

Vi er flere som er skuffet over fedrene våre. Hadde min far vært et normalt menneske skulle jeg vært lykkelig. Men desverre måtte vi kutte kontakt med han fordi han er en megastor drittsekk. Såeh. 

Anonymkode: ce682...d70

Skrevet

Oi, her må jeg visst skjerpe meg. Jeg sender melding på facebook til mine barn når de har bursdag. Har aldri tenkt over at det er noe dårligere enn en sms eller en telefon. 
Gaver får de, og jeg er ikke noe mindre glad i dem fordi jeg ikke ringer. Det hender selvfølgelig at jeg gjør det også, men som sagt for meg er gratulerer med dagen på facebook noe jeg trodde var bra. Får visst skjerpe meg, får jeg vil ikke skuffe ungene mine.

Anonymkode: 7180d...6df

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, her må jeg visst skjerpe meg. Jeg sender melding på facebook til mine barn når de har bursdag. Har aldri tenkt over at det er noe dårligere enn en sms eller en telefon. 
Gaver får de, og jeg er ikke noe mindre glad i dem fordi jeg ikke ringer. Det hender selvfølgelig at jeg gjør det også, men som sagt for meg er gratulerer med dagen på facebook noe jeg trodde var bra. Får visst skjerpe meg, får jeg vil ikke skuffe ungene mine.

Anonymkode: 7180d...6df

Jeg tenker ikke på det selv, men jeg snakker lite i telefon.

Ble dog veldig skuffet når det ikke var sosiale medier og ingen ringte. 

Anonymkode: d9207...443

Skrevet

Dette er ikke noe jeg tenker over. Pleier å få en gratulasjon på fb veggen min, og synes det er helt greit. Bedre enn ingenting tenker jeg da.

Anonymkode: 94ad2...e74

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner deg godt, jeg var for første gang nå på julaften hos kjærestens familie, jeg sende melding tilo søsken med partner null svar, jeg prøvde å ringe mamma og pappa, uten svar, (med en dårlig unskyldning ette jul om at mobilene ble glemt igjen hjemme). og heller ikke ringt opp igjen av de.

Jeg fikk derimot en telefon av bror, men det var for å kjeftet på meg at jeg hadde sendt han en melding..

Kjempe gly, og itilegg satt moren til samboer i i stua med meg, og kommentertet hvor ufin broren min var..

Anonymkode: 0c44f...261

Huff får en familie..

Anonymkode: 7423f...5c4

Skrevet

Vi er dessverre flere som blir lei oss av våre fedres oppførsel...  Føler med deg. 

Skrevet

Faren min brukte å sende meg sms: gratulerer med dagen. Som regel første som gjorde det - og det første han gjorde .. 

jeg ELSKET DET :) og det betydde like mye om han tok en telefon .. 

der fine med det er at jeg nå - selv etter at han gikk bort kan se meldingene ..

om din 70 år gamle far skriver på FB - bør du være stolt!! Ikke alle 70 åringer som er der- og det kan faktisk hende at han tror det er slik det skal gjøres i dag..

Anonymkode: 7158f...935

• Liker 3
Skrevet

Seriøst? 

Jeg er mye yngre enn pappan din og er en mamma, jeg gjør det samme; skriver på Facebook-veggen og dropper å ringe. 

Du høres veldig hårsår ut. Ligger kanskje noe mer bak? 

Anonymkode: d43f1...1ae

Skrevet

Ha. Pappan til ungene mine .  Sier ikke et pip pp bursdagen  til  noen av dem. Heller  ikke til jul. Og ja han har de i helger.  Min  pappa glemte  alltid  dagen  min han. 

Anonymkode: 999b1...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...