AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Hvordan får man skrevet ut digipost? Husker jeg slet med det for en stund siden, husker ikke hvordan jeg tilslutt fikk det til. Mulig jeg sendte til et annet sted, og så skrev ut. Før jeg prøver denne gangen, vil jeg gjerne ha det inn med teskje om noen her vet? Kan ikke forstå annet enn at d må gå bra direkte fra digipost? Anonymkode: bfc16...115
Polly Ester Skrevet 19. januar 2018 #2 Skrevet 19. januar 2018 Logger du inn på digipost-app på mobil/nettbrett? På PC logger du bare inn og trykker på dokumentet du vil ha skrevet ut og så er det en meny på høyre side der du kan velger om du vil laste ned, skrive ut, flytte til annen mappe, videresend osv På min Samsung med Android så ser jeg ikke noe skriv ut mulighet, men det går an å laste den ned. Hvis du har en nettverkskriver kan du sikkert skrive ut etter at du har lastet ned dersom du ikke får en skriv ut mulighet hvis telefonen gjenkjenner en skriver på mobilen din. De valgene du får på dokumentene dine i Android finner du under de tre prikkene. Hvis du har iPhone må noen andre trå til, for det får jeg ikke sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå