Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev i dag om aktivitetsplan. Tilrettelegging på jobb. Har vel ca 20 % funksjon. Har vært Sykmld 8 uker .

Nå har jeg en litt spes arbeidssituasjon. Det går ikke med tilrettelegging på arbplassen. Jeg kan møte opp. Sitte på pauserommet og drikke kaffe. Hva gjøres da?

Anonymkode: ff6a1...8a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med arbeidsgiver og legg en plan. Dersom du også ønsker å sitte på pauserommet litt hver dag, så gjør du det. Det er bare bra å komme seg ut og treffe kollegaene dine (så fremst de ikke er årsak en til sykemeldingen din). Det er kanskje noen ting du kan gjøre på jobb? Du er sykemeldt fra arbeidsoppgavene, ikke arbeidsplassen din :)

Snakk også med legen din. Er du under behandling må dette også tas med i betraktning.

Anonymkode: bafe6...3b2

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med arbeidsgiver og legg en plan. Dersom du også ønsker å sitte på pauserommet litt hver dag, så gjør du det. Det er bare bra å komme seg ut og treffe kollegaene dine (så fremst de ikke er årsak en til sykemeldingen din). Det er kanskje noen ting du kan gjøre på jobb? Du er sykemeldt fra arbeidsoppgavene, ikke arbeidsplassen din :)

Snakk også med legen din. Er du under behandling må dette også tas med i betraktning.

Anonymkode: bafe6...3b2

Eneste måten jeg kan treffe de er i luncpausen på 30 min. Ser på det som døfødt og ta buss 45 min for å sitte der 30 min. Så må jeg vente 45 min til buss tilbake. Jobben går ikke å tilrettelegge. Det har arbeidsiver gitt beskjed om. Det er en vikar i min stilling også.

Skrevet

Hvorfor sa du ikke til legen din at du ikke gidder å jobbe? Det er jo det som er sannheten her, og trenges ikke å pyntes på. 

Anonymkode: 6b663...23f

• Liker 1
Skrevet
På ‎19‎.‎01‎.‎2018 den 11.27, AnonymBruker skrev:

Fikk brev i dag om aktivitetsplan. Tilrettelegging på jobb. Har vel ca 20 % funksjon. Har vært Sykmld 8 uker .

Nå har jeg en litt spes arbeidssituasjon. Det går ikke med tilrettelegging på arbplassen. Jeg kan møte opp. Sitte på pauserommet og drikke kaffe. Hva gjøres da?

Da må du omskolere deg om det er noe varig, eller sykmelde deg 100 prosent til du kan gjøre jobben igjen.

Anonymkode: f9932...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...