Gå til innhold

Promp til besvær- en tråd å le av!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare meg som ler av fis?

Kom med din beste prompehistorie. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Promp er i utgangspunktet ikke morsomt, men kan bli det dersom man tenner en lighter foran.

Skrevet

Liker ikke at folk fiser i nærheten av meg. Orker ikke puste inn den møkkalukta . Samme gjelder raping etter man har spist pølse eller burger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan fortelle en litt morsom historie om akkuratt dette emnet.

Jeg var vel en 13-14 år, og vi var på hytta vårs.

Jeg, storesøster og et søskenbarn satt oppe langt på natt og spillte kort, jeg hadde fått "sittesår" i rumpa av å sitte så lenge i stolen, så av den grunn satte jeg meg opp på bordet.

Plutselig merka jeg at nå var der noe luft som ville ut.

Shit happens, tenkte jeg da, og lot den komme.

Det som den gang, var ganske morsomt, er at fisen var ganske så kraftig.

Hele bordet rista, og så begynte søster å le, akkuratt idet hun tok en slurk av brusen.

Så det endte jo opp med at der føk brus ut av både munn og nese..

:oops:

Nå holder jeg mine fiser for meg selv, og forventer at de som er i nærheten av meg gjør det samme.

Skrevet

Jeg synes det er EKKELT å puste inn andres promp. Jeg hadde en kunde på jobben som småfes hele tiden (rundt et kvarter), og virket ikke det spor brydd av det!

Det eneste jeg klarte å tenke på var at jeg gikk og pustet inn luft som hadde ligget inne i rompa hennes og murret...

ÆSJ.

:fy:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg synes det er EKKELT å puste inn andres promp. Jeg hadde en kunde på jobben som småfes hele tiden (rundt et kvarter), og virket ikke det spor brydd av det!

Det eneste jeg klarte å tenke på var at jeg gikk og pustet inn luft som hadde ligget inne i rompa hennes og murret...

ÆSJ.

:fy:

Næææææ! Er det sant? Mulig du ikke har tenkt over det, men det er nok mye avfall som f.eks avfall fra nesa du ikke ser som du puster inn. For ikke å snakke om avfall fra ekkel armhulesvette, fotsvette, plakk på tennene, øyerusk, ørevoks, håravfall som har dratt med seg en del ting, mugg fra kjøleskapet og når du legger deg på sofaen så kan det hende at du har hodet akkurat der noen har presset rumpa si ned...... for å nevne noe.

Gjest Aurélie
Skrevet

Sist gang jeg lo av fising var når jeg og bestevenninna mi i en alder av 13 år hadde "fise-konkurranse" når vi overnattet i telt. Vi lå sikkert og feis i to timer før vi sovna. Himmel og hav for et barndomsminne :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...