AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Skal en tur til Oslo og da tenkte jeg og kjæresten meg en tur på spa. Beste er å gå ett sted som er stort og med flere valgmuligheter innen sauna, basseng++. Noen som har vært på The Well og kan fortelle hvordan det er med nakenhet der? Kjæresten er litt blyg når det gjelder å se andre nakne (han synes det er sært), selv om vi vet vi kan kjøpe spesial badetøy der har jeg lest. Kan spaet anbefales? Noen som har prøvd andre spa i Oslo? Anonymkode: fdc7d...dc2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #2 Skrevet 19. januar 2018 the well er ikke i oslo, men en time unna. Anonymkode: 82d9b...82a
Påfugl Skrevet 19. januar 2018 #3 Skrevet 19. januar 2018 Jeg synes det var deilig der, men ikke helt overveldende. Jeg og kjæresten valgte å være nakne(tok det som en personlig utfordring), men de aller fleste hadde badetøy. Vi betalte for halv dag, som jeg tror er like greit og økonomisk. Mat og drikke der er dyrt, så tok heller lunsjen et annet sted. Har vært på Artesia SPA og det kan ikke sammenlignes mtp tilbud, for det er en hel del å velge mellom på The Well.
Påfugl Skrevet 19. januar 2018 #4 Skrevet 19. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: the well er ikke i oslo, men en time unna. Anonymkode: 82d9b...82a Det var da en solid overdrivelse. 20 min med bil, 30 min kollektivt om du er heldig. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Skrevet 19. januar 2018 2 minutter siden, Påfugl said: Det var da en solid overdrivelse. 20 min med bil, 30 min kollektivt om du er heldig. Bussen som the well kjører fra sentrum bruker 50 min, direkte. Kollektiv tar time, trust me vi har sjekka. Og itilegg har jeg hatt familie derifra npr jeg var liten som dro å bespke. Anonymkode: 82d9b...82a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #6 Skrevet 19. januar 2018 anbefales ikke. Prøv Four Seasons Spa i oslo, to t bane stopp fra sentrum Anonymkode: 5ee91...f32 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #7 Skrevet 19. januar 2018 Hørt at det skal være bra da. Anonymkode: 82d9b...82a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 men jeg synes det er blitt dyrt, de har tatt bort en pakke som var popluær som inkludert en massasje og pga det har vi bestemt oss for droppe det. Anonymkode: 82d9b...82a 5
Påfugl Skrevet 19. januar 2018 #9 Skrevet 19. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bussen som the well kjører fra sentrum bruker 50 min, direkte. Kollektiv tar time, trust me vi har sjekka. Og itilegg har jeg hatt familie derifra npr jeg var liten som dro å bespke. Anonymkode: 82d9b...82a Jeg var der i fjor, tok tog og buss. Det tok en halvtime. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #10 Skrevet 19. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: men jeg synes det er blitt dyrt, de har tatt bort en pakke som var popluær som inkludert en massasje og pga det har vi bestemt oss for droppe det. Anonymkode: 82d9b...82a samme her. Anonymkode: d40d0...41e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #11 Skrevet 19. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: men jeg synes det er blitt dyrt, de har tatt bort en pakke som var popluær som inkludert en massasje og pga det har vi bestemt oss for droppe det. Anonymkode: 82d9b...82a me2 Anonymkode: d241f...e62
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #12 Skrevet 19. januar 2018 Vurderer en tur dit, men litt skeptisk til at man er naken. Er de fleste virkelig nakne, menn og kvinner som sitter nakne i boblebad, etc, sammen? Som en nudiststrand? Eller leier de fleste badedrakter der? (Ser man ikke kan bruke egen badedrakt) Jeg bryr meg ikke om ukjente mennesker ser meg naken, men det er litt halvkleint å gå med kollegaer som man ikke kjenner sånn kjempegodt... Spesielt når man er både damer og menn. Anonymkode: f2beb...29d 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #13 Skrevet 19. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Vurderer en tur dit, men litt skeptisk til at man er naken. Er de fleste virkelig nakne, menn og kvinner som sitter nakne i boblebad, etc, sammen? Som en nudiststrand? Eller leier de fleste badedrakter der? (Ser man ikke kan bruke egen badedrakt) Jeg bryr meg ikke om ukjente mennesker ser meg naken, men det er litt halvkleint å gå med kollegaer som man ikke kjenner sånn kjempegodt... Spesielt når man er både damer og menn. Anonymkode: f2beb...29d Herregud mann les tråden. Anonymkode: 82d9b...82a
Christiane_W Skrevet 19. januar 2018 #14 Skrevet 19. januar 2018 Har hørt mye positivt om The Thief spa https://thethief.com/spa/spa-pakker/. Har ikke vært der selv, men jeg kjenner flere som har vært der mer enn en gang og har vært veldig fornøyde. Ligger jo ganske sentralt i Oslo om dere synes The Well er for langt utenfor byen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #15 Skrevet 19. januar 2018 12 minutter siden, Christiane_W said: Har hørt mye positivt om The Thief spa https://thethief.com/spa/spa-pakker/. Har ikke vært der selv, men jeg kjenner flere som har vært der mer enn en gang og har vært veldig fornøyde. Ligger jo ganske sentralt i Oslo om dere synes The Well er for langt utenfor byen. Blitt dyrt da når de har tatt bort den en pakkeløsning med massasjen da, en 800-1000 kr ekstra, da du må kjøpe en massajse utenom. Anonymkode: 82d9b...82a 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #16 Skrevet 19. januar 2018 13 minutter siden, Christiane_W said: Har hørt mye positivt om The Thief spa https://thethief.com/spa/spa-pakker/. Har ikke vært der selv, men jeg kjenner flere som har vært der mer enn en gang og har vært veldig fornøyde. Ligger jo ganske sentralt i Oslo om dere synes The Well er for langt utenfor byen. sorry du snakker om et annet sted, trodde du snakket om the well. Anonymkode: 82d9b...82a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #17 Skrevet 19. januar 2018 2 timer siden, Christiane_W skrev: Har hørt mye positivt om The Thief spa https://thethief.com/spa/spa-pakker/. Har ikke vært der selv, men jeg kjenner flere som har vært der mer enn en gang og har vært veldig fornøyde. Ligger jo ganske sentralt i Oslo om dere synes The Well er for langt utenfor byen. Ja, men jeg har lest at de ikke hadde boblebad og at lokalet er lite, det trekker endel ned. Mulig det blir The Well siden det er stort og har endel bade muligheter. Har ingen problem med nakenhet, samboer er mer usikker da. Er nok bare fordi han ikke er vant til det. TS Anonymkode: fdc7d...dc2
funginger Skrevet 20. januar 2018 #18 Skrevet 20. januar 2018 På 1/19/2018 den 2.42, AnonymBruker skrev: Bussen som the well kjører fra sentrum bruker 50 min, direkte. Kollektiv tar time, trust me vi har sjekka. Og itilegg har jeg hatt familie derifra npr jeg var liten som dro å bespke. Anonymkode: 82d9b...82a Det står tydelig på The Well sine nettsider at bussen deres tar 25 min fra Oslo sentrum. Ruterbussen som stopper like ved tar omtrent 40 min, det ser man lett på Ruter sin app eller tabell. Jeg vet ikke helt hvor du tror du har besøkt familien din eller om du har et annet forhold til tid enn vanlig, men du tar rett og slett feil. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #19 Skrevet 20. januar 2018 Vestkantbadet spa på Solli. Sentralt og bra. https://vkbspa.no/ Anonymkode: 7452b...3b6
Rosalie Skrevet 20. januar 2018 #20 Skrevet 20. januar 2018 Bislet Bad Basseng, boblebad, spabehadlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå