Gå til innhold

Søker lykke i menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finne lykke i seg selv? Jeg føler jeg begynner å bli litt deprimert nå. Jeg skjønner at jeg har en tendens til å føle at jeg må finne meg en mann/ kjæreste/ date for å være lykkelig. Jeg søker lykke i menn og kjærlighet. Jeg vet jeg ikke burde det. Men det gjør jeg. Jeg føler at jeg ikke er eller kan være lykkelig uten en mann liksom. Det er veldig vanskelig. Jeg har et sterkt behov for den type kjærlighet. Help anyone? Eller noen tips? 

Anonymkode: 7bd5f...3f2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bygg din lykke på noe som du kan miste...

Anonymkode: b54fe...1ca

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan finne lykke i seg selv? Jeg føler jeg begynner å bli litt deprimert nå. Jeg skjønner at jeg har en tendens til å føle at jeg må finne meg en mann/ kjæreste/ date for å være lykkelig. Jeg søker lykke i menn og kjærlighet. Jeg vet jeg ikke burde det. Men det gjør jeg. Jeg føler at jeg ikke er eller kan være lykkelig uten en mann liksom. Det er veldig vanskelig. Jeg har et sterkt behov for den type kjærlighet. Help anyone? Eller noen tips? 

Anonymkode: 7bd5f...3f2

Enig! Ingen som har tips til oss?

• 2 uker senere...
Skrevet

Er vanskelig å finne lykke i noe man ikke kan miste. Fordi vi higer alltid etter det som er vanskelig og spennende.

Anonymkode: 20cf5...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...