AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Er det noen plass på nett hvor man kan se fifty shades filmene på nett, lovlig? Viaplay? Sumo? Etc Har sett på Netflix og hbo, men de ligger ikke der. Ser at de ligger på dekoderen min, til 50 kr stykket, men bare for 48 timer. Kunne tenkt meg noe lengre tid på dem da jeg sjeldent får se filmer ferdig med en gang. Anonymkode: 933e7...93b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Eller viktigere, hvorfor i all verden se på så elendige filmer??? Anonymkode: 7ba20...11c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 10 minutter siden, kira87 skrev: De finnes på Viaplay. ☺️ Supert! Takk! Jeg fikk ikke sett utvalget før jeg ble medlem, og jeg ville ikke bli medlem uten å vite om de var der! 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller viktigere, hvorfor i all verden se på så elendige filmer??? Anonymkode: 7ba20...11c Fordi jeg ikke har sett dem, men er invitert på kino (ifbm et utdrikningslag) og ville se de to foregående før jeg ser den tredje. -TS Anonymkode: 933e7...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå