Gå til innhold

Er det noen som vet navnet på denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med navnet på denne kjolen?

Brudekjolen

Tror det er en Maggie Sottero kjole,men det hadde vært fint om noen hadde vist hva den heter også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at den heter (ut fra adressen til siden 'sott_dallas.jpg') DALLAS?.

Med forbehold om at jeg ikke vet noe som helst om Maggie Sottero kjoler, og heller ikke vet om dette er den type navn de bruker...

Skrevet
Kan det være at den heter (ut fra adressen til siden 'sott_dallas.jpg') DALLAS?.

Med forbehold om at jeg ikke vet noe som helst om Maggie Sottero kjoler, og heller ikke vet om dette er den type navn de bruker...

Jeg har prøvd og søke litt på Dallas for jeg tenkte det jeg også,men jeg fant den ikke.

Skrevet

Det ser veldig ut som en Maggie-kjole, så jeg ville bladd gjennom katalogen deres på www.maggiesottero.com.

Lykke til!

Skrevet

Ville bare si at det var en utrolig flott kjole!! Men umulig å finne noe sted på nettet! Merkelig..

Er det den kjolen du kan tenke deg? Skal du i tilfelle kjøpe eller leie? Det går jo også an å ringe brudesalonger som har Maggie Sottero å høre om de har hørt om Dallas. Og om de har den.

Skrevet
Det ser veldig ut som en Maggie-kjole, så jeg ville bladd gjennom katalogen deres på www.maggiesottero.com.

Lykke til!

men de har vel bare årets modeller på siden sin?

så hjelper vel lite om den kjolen er fra i fjor

nydelig kjole

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ER en MS kjole ettersom det er den samme heslige modellen som er i min kjole...

Er jo mulig at den heter Dallas, men at den er fra en tidligere kolleksjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...