AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Hva ville dere tenkt han la i det? Ei venninne og jeg begynte å diskutere det og jeg vil gjerne høre hva folk her tenker Er det forskjell på insta og snapstory? Anonymkode: 9d84b...7a0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Hva slags bilde er det snakk om Anonymkode: 15efc...edc
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Jeg legger ihvertfall ikke ut offentlig noe om noen jeg ikke er seriøs med. Anonymkode: 731d0...140 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Det spørs helt på personen som legger det ut. Jeg kjenner et par gutter som snapper bilder sammen med alle vennindene de har, og som gjør det fordi de vil fremstå som en damemagnet og få props fra andre gutter osv. Hadde en sånn type gutt lagt ut bilde med meg så hadde jeg bare følt meg som en av de andre tusen damene han brukte som trofeer, og syntes han hadde vært ganske tåpelig. Hvis det er en som aldri ellers legger ut bilder med jenter, og plutselig publiserer et kyssebilde sammen med meg så tar jeg det som et kompliment, men ville følt meg latterliggjort om han var en som ofte la ut kyssebilder og bilder med andre jenter. Anonymkode: b1b8d...659 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Skrevet 18. januar 2018 Jeg hadde tenkt at daten tenkte vi var kjærester om h*n hadde postet et bilde på instagram. Snapstory er mer useriøst. Anonymkode: 9d84b...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå