Gjest Engstelig Skrevet 7. februar 2005 #1 Skrevet 7. februar 2005 Tror vi på tarot? Ble akkurat spådd og forholdet med min kjære kommer visst til å ryke! Det skulle være både en mann (for meg) og en dame (for han) Vill jo ikke dette! Tror vi på det??
Cand alt Skrevet 7. februar 2005 #2 Skrevet 7. februar 2005 Tror ikke det gran på dette. Det som er mest tragisk er at noen med ren samvittighet kan sitte å spå slike løgner om andre. Dine valg er det bare du som styrer.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. februar 2005 #3 Skrevet 7. februar 2005 Et forhold består av 2 mennesker. Det er dere som skal finne ut av deres forhold. Ikke la andre ødelegge det hvis dere selv synes det er bra.
innocenta Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Jeg tror på det dersom det er en ærlig person som sitter med kortene. Jeg har blitt spådd av en venninne som kan dette flere ganger, og det stemmer gang på gang. Det er faktisk litt skummelt.
Cand alt Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 Jeg tror på det dersom det er en ærlig person som sitter med kortene. Jeg har blitt spådd av en venninne som kan dette flere ganger' date=' og det stemmer gang på gang. Det er faktisk litt skummelt.[/quote'] Jeg synes det er trist at man lar seg lure. Disse menneskene har kun et mål for øye og det er fortjeneste.
Gjest Engstelig Skrevet 7. februar 2005 #6 Skrevet 7. februar 2005 Ble spådd en gang før og da sa hun at hun så graviditet i de nærmeste 6 mnd..., det er to år siden og jeg er enda ikke gravid fordi jeg ikke vil. Da sa hun at det kan være en venninne som kom opp i kortene! Når jeg ble spådd sa jeg jo alt jeg følte og det virket som hun da gikk ut fra det og sa ting som hun trodde kunne stemme! Har lyst å bli spådd en gang til og gi henne ett annet utganspunkt, kanskje ting ville vært anderledes??? Syns uansett det er sprøtt hvis det skal stemme at noen kort hun holder i hånden skal bli lagt opp i bestemt rekkefølge av at jeg tenker på meg selv eller han!!! Tror jeg velger å ikke tro på akkurat denne saken! Kanskje fordi jeg ikke vil
Cand alt Skrevet 7. februar 2005 #7 Skrevet 7. februar 2005 Tror jeg velger å ikke tro på akkurat denne saken! Kanskje fordi jeg ikke vil Du beskriver deg selv som engstelig. La meg spørre: ville du vært engstelig hvis du ikke hadde gått til denne tarot dama?
innocenta Skrevet 7. februar 2005 #8 Skrevet 7. februar 2005 Nå får ikke venninnen min noen fortjeneste av å legge kort for meg da
Gjest Engstelig Skrevet 7. februar 2005 #9 Skrevet 7. februar 2005 Nei, hadde vel ikke det! Han jobber veldig mye og ser han derfor lite. Derfor valgte jeg å blie spådd, men var ikke engstelig før om at det skulle bli slutt! Vet han er glad i meg! Kanskje han har møtt en han er tiltrukket av, og dete r helt uskyldig og dette kommer opp?? Who knows??
Gjest Engstelig Skrevet 7. februar 2005 #10 Skrevet 7. februar 2005 Nei, hadde vel ikke det! Han jobber veldig mye og ser han derfor lite. Derfor valgte jeg å blie spådd, men var ikke engstelig før om at det skulle bli slutt! Vet han er glad i meg! Kanskje han har møtt en han er tiltrukket av, og dete r helt uskyldig og dette kommer opp?? Who knows??
Cand alt Skrevet 7. februar 2005 #11 Skrevet 7. februar 2005 Nei, hadde vel ikke det! Han jobber veldig mye og ser han derfor lite. Derfor valgte jeg å blie spådd, men var ikke engstelig før om at det skulle bli slutt! Vet han er glad i meg! Kanskje han har møtt en han er tiltrukket av, og dete r helt uskyldig og dette kommer opp?? Who knows?? De som driver med dette, vet at folk som kommer til dem er engstelige og har spørsmål de vil ha svar på. Mennesker som stoler på seg selv og sine valg, ville aldri gått til en slik person. Jeg anbefaler deg å stole på deg selv.
Gjest Engstelig Skrevet 7. februar 2005 #12 Skrevet 7. februar 2005 Ja, skal gjøre det! Tipper jeg hadde trodd på det hvist det var noe positivt! Hater noen gang å være jente! Slitsomt å tenke så mye altså!!!! Rart hun ikke tok opp noe som er en ganske viktig del av problemene våres som at vikke kan drikke sammen...., han tåler ikke sprit, så jeg har sagt han ikke får drikke det, hvis han gjør det så drar jeg ett annet sted! Når vi drikker skjer det alltid noe dritt, det har skjedd mye som ligger i bakhodet mitt! Det nevnte hun ikke! Nei, velger å stole på han og meg! Takk folkens!!!
Polly Ester Skrevet 7. februar 2005 #13 Skrevet 7. februar 2005 Tror vi på tarot? Ble akkurat spådd og forholdet med min kjære kommer visst til å ryke! Det skulle være både en mann (for meg) og en dame (for han) Vill jo ikke dette! Tror vi på det?? Husker du hvilke kort som kom opp? I hva slags legg? Du skaper hele tiden din egen fremtid, men kortene kan gi et pekepinn... Og en spådom kan bli en selvoppfyllende profeti bare fordi du er engstelig... Jeg har ikke blitt spådd profft, men jeg spår meg selv. Jeg har ødelagt for meg selv når jeg spør om ting og får negative svar. Ubevisst bare går jeg og venter på bekreftelse på det negative, og så skjer det jo... Det kan jo hende at denne som spådde deg så det negative i kortene, men nå som du vet om mulighetene, kan du og kjæresten din snu om på forholdet fordi spåeren så noe negativt - og sånn sett kan dere holde sammen resten av livet, dere...fordi dere på en måte er "advart"...
Gjest Engstelig Skrevet 7. februar 2005 #14 Skrevet 7. februar 2005 Ja, det er vel noe i det! Men hvordan unngår jeg at han møter en annen bak min rygg??
maki Skrevet 7. februar 2005 #15 Skrevet 7. februar 2005 Ja, det er vel noe i det! Men hvordan unngår jeg at han møter en annen bak min rygg?? Ingenting du kan gjøre med det, det er noe som er opp til han.
Gjest Moonshadow Skrevet 7. februar 2005 #16 Skrevet 7. februar 2005 Akkurat det samme hos meg.. Har lært meg det selv også og enkelte ganger får jeg ondt i magen fordi det stemmer så bra.
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2005 #17 Skrevet 7. februar 2005 Tror vi på tarot? Ja, du tror på det. Kanskje ikke med full overbevisning, men nok til at det har sådd tvil der det ikke var.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. februar 2005 #18 Skrevet 7. februar 2005 Ja, du tror på det. Kanskje ikke med full overbevisning, men nok til at det har sådd tvil der det ikke var. Tja, høres ut som om trådstarter var i tvil før hun lot seg spå.
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #19 Skrevet 7. februar 2005 Tror vi på tarot? Dere som gjør det, hvordan tror dere disse kortene oppsto? Av magi? Fra djevelen? En person som spår en fortvilet venninne med slike kort, og velger å tolke det hun ser på denne måten, mangler en sosial antenne eller fire.
innocenta Skrevet 7. februar 2005 #20 Skrevet 7. februar 2005 Ble hovedinnlegger spådd av en venninne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå