Gå til innhold

Vitnemålet borte!! Hjelp!


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg søkte jobb og de to siste fikk jeg uten å behøve vitnemålet. Nå har jeg begynnt å lete etter det og kan ikke finne det noe sted.

Det er 11 år siden jeg gikk ut fra videregående og papirene jeg har fått etter den tid har jeg full oversikt over. Men dette vitnemålet er forvunnet. Trenger det ikke akkurat nå, men begynner å få litt angst.

Er det noen som vet hvor jeg får tak i et nytt eksemplar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Går det ikke an å kontakte skolen? De har vel sånne ting arkivert. Eller er det kanskje for lenge siden? Du kan jo prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ta kontakt med skolen du gikk på, de har deg nok i systemet og kan ved printe ut et nytt til deg. Da jeg tok opp igjen fag, tok jeg kontakt med gamle skolen får å få den nye karakteren på vitnamålet, det var ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en viss tid skolen oppbevarer vitnemål, det bør vel være over 10 år? Jeg måtte be om ny utskrift i fjor og betalte 50 kroner eller noe sånt for at de skrev det ut og sendte det til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg jobber på en høgskole, og vi utsteder et duplikat av det gamle vitnemålet dersom noen har mistet det. Vi oppbevarer vitnemålene til "evig tid", de blir ikke kastet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...