AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Del Skrevet 18. januar 2018 Mye stygt er sagt om bruk og misbruk av kontaktplast i interiørsammenheng. Det meste helt med rette Nå har imidlertid behovet for å prøve kontaktplast meldt seg, men da er jeg plutselig i villrede: Hvor fås dette produktet kjøpt? I fysiske butikker. Allerhelst i butikker som en godt voksen mann kan finne fram i, siden det er mannen min som skal kjøpe og bruke den, og han setter ikke sine ben i hobbybutikker eller hos Søstrene Grene, for å si det slik. Finnes det på Jula? Biltema? Rusta? Byggmakker eller andre byggevarehus? Gode tips mottas med takk! Anonymkode: a0cd5...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 18. januar 2018 #2 Del Skrevet 18. januar 2018 Bauhaus: https://www.bauhaus.no/catalogsearch/result/?q=Kontaktplast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #3 Del Skrevet 19. januar 2018 Takk for svar. Det er alt for langt å reise dit, dessverre. Finnes det andre kjeder som har? Sånne som finnes litt flere steder i Norge? Anonymkode: a0cd5...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjy Skrevet 19. januar 2018 #4 Del Skrevet 19. januar 2018 Panduro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. januar 2018 #5 Del Skrevet 19. januar 2018 Hvis han vet hva han vil ha, og mange hylkemeter han trenger kan han vel bestilke på nett? https://www.lindasdekorogdesign.no/categories/kontaktplast1?gclid=EAIaIQobChMItfnvkbDk2AIV0MqyCh2jrQCyEAAYASAAEgJlgPD_BwE https://www.sloyd-detaljer.no/sortiment/skape-dekorere/dekorasjonsmaterialer/kontaktplast/kontaktplast-3499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #6 Del Skrevet 19. januar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye stygt er sagt om bruk og misbruk av kontaktplast i interiørsammenheng. Det meste helt med rette Nå har imidlertid behovet for å prøve kontaktplast meldt seg, men da er jeg plutselig i villrede: Hvor fås dette produktet kjøpt? I fysiske butikker. Allerhelst i butikker som en godt voksen mann kan finne fram i, siden det er mannen min som skal kjøpe og bruke den, og han setter ikke sine ben i hobbybutikker eller hos Søstrene Grene, for å si det slik. Finnes det på Jula? Biltema? Rusta? Byggmakker eller andre byggevarehus? Gode tips mottas med takk! Anonymkode: a0cd5...a7f 26 minutter siden, Sjy skrev: Panduro? ... Anonymkode: cbe59...9f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #7 Del Skrevet 19. januar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye stygt er sagt om bruk og misbruk av kontaktplast i interiørsammenheng. Det meste helt med rette Nå har imidlertid behovet for å prøve kontaktplast meldt seg, men da er jeg plutselig i villrede: Hvor fås dette produktet kjøpt? I fysiske butikker. Allerhelst i butikker som en godt voksen mann kan finne fram i, siden det er mannen min som skal kjøpe og bruke den, og han setter ikke sine ben i hobbybutikker eller hos Søstrene Grene, for å si det slik. Finnes det på Jula? Biltema? Rusta? Byggmakker eller andre byggevarehus? Gode tips mottas med takk! Anonymkode: a0cd5...a7f 24 minutter siden, Perle skrev: Hvis han vet hva han vil ha, og mange hylkemeter han trenger kan han vel bestilke på nett? https://www.lindasdekorogdesign.no/categories/kontaktplast1?gclid=EAIaIQobChMItfnvkbDk2AIV0MqyCh2jrQCyEAAYASAAEgJlgPD_BwE https://www.sloyd-detaljer.no/sortiment/skape-dekorere/dekorasjonsmaterialer/kontaktplast/kontaktplast-3499 Han vet ikke helt hvor mye og hva han skal ha: derfor spesifiseringen om fysiske butikker. Anonymkode: a0cd5...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 19. januar 2018 #8 Del Skrevet 19. januar 2018 Asså hva? Hvis han «ikke setter sine ben i slike hobbybutikker» så kan han jaggu meg bare ha det så godt! Evt, dra hele veien til bauhaus, til tross for at det er langt unna. Er han en sånn som nekter å kjøpe bind/tamponger til dama og? Siden «det er flaut eeh tenk om dama bak kassa tror jeg kjøper det til meg sjæl» 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 19. januar 2018 #9 Del Skrevet 19. januar 2018 Veldig billig og god kvalitet på ebay 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. januar 2018 #10 Del Skrevet 19. januar 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vet ikke helt hvor mye og hva han skal ha: derfor spesifiseringen om fysiske butikker. Anonymkode: a0cd5...a7f Ja, da blir det vanskelig om han så vrang at han nekter å fysisk gå inn i visse butikker. Forøvrig også sært at du som kone må spørre på hans vegne på nett. La gubben finne ut av dette sjæl. Endret 19. januar 2018 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #11 Del Skrevet 19. januar 2018 2 minutter siden, puppi skrev: Asså hva? Hvis han «ikke setter sine ben i slike hobbybutikker» så kan han jaggu meg bare ha det så godt! Evt, dra hele veien til bauhaus, til tross for at det er langt unna. Er han en sånn som nekter å kjøpe bind/tamponger til dama og? Siden «det er flaut eeh tenk om dama bak kassa tror jeg kjøper det til meg sjæl» Oj, sjarmerende overreaksjon! Det er en skikkelig dårlig egenskap å tillegge folk meninger de ikke har... Det strider på ingen måte mot hans manndom. Det er bare det at han er totalt lost på slike steder. Like lost som jeg er når jeg er på Tess og svimer rundt blant slangeklemmer og nipler, eller når jeg vandrer rundt i de delene av byggevarehus som selger konstruksjonsvirke og andre planker i metervis, og når du samtidig er som luft for de ansatte. Greit å slippe å ha det slik... Anonymkode: a0cd5...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #12 Del Skrevet 19. januar 2018 3 minutter siden, Perle skrev: Ja, da blir det vanskelig om han så vrang at han nekter å fysisk gå inn i visse butikker. Forøvrig også sært at du som kone må spørre på hans vegne på nett. La gubben finne ut av sjæl. Tusen takk. Herlig å bli angrepet bare fordi jeg stiller et spørsmål med relativt tilforlatelige betingelser. Anonymkode: a0cd5...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. januar 2018 #13 Del Skrevet 19. januar 2018 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Herlig å bli angrepet bare fordi jeg stiller et spørsmål med relativt tilforlatelige betingelser. Anonymkode: a0cd5...a7f Ikke vær så sår da! Jeg ser du skriver overfor her nå at det ikke er for å "vrange" seg han nekter og gå inn i "slike butikker", men fordi det ikke er hans verden og fordi han føler det ubekvemt. Jeg forstår det, men han jo voksen. Jeg måtte her forleden på en bilextrabutikk. Helt lost jeg også, men siden det var noe der jeg trengte, måtte jeg jo bare gå inn. Det er jo bare å spørre om hjelp. Ansatte jobber der jo for en grunn. Endret 19. januar 2018 av Perle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #14 Del Skrevet 19. januar 2018 Her hvor jeg bor har de det på fargeriket Anonymkode: 295eb...20d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #15 Del Skrevet 21. januar 2018 Her har de bittelitt av Dc-fix sin kontaktplast på coop extra bygg. Selv bestilte vi vareprøver fra lindas dekor og valgte fra dem. Da fikk vi fikset et gammelt kjøkken såpass at det kan brukes i noen år til før utskifting. Så jeg er fornøyd. Anonymkode: 7b55c...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #16 Del Skrevet 21. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har de bittelitt av Dc-fix sin kontaktplast på coop extra bygg. Selv bestilte vi vareprøver fra lindas dekor og valgte fra dem. Da fikk vi fikset et gammelt kjøkken såpass at det kan brukes i noen år til før utskifting. Så jeg er fornøyd. Anonymkode: 7b55c...5c2 Her? https://www.lindasdekorogdesign.no/categories/kontaktplastvareprover Hvor store er vareprøvene? Anonymkode: ec2e2...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #17 Del Skrevet 21. januar 2018 ca. 15 x 15 cm Anonymkode: ec2e2...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 21. januar 2018 #18 Del Skrevet 21. januar 2018 På 19.1.2018 den 17.20, Tonjepusenn skrev: Veldig billig og god kvalitet på ebay Hva heter det på engelsk tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 21. januar 2018 #19 Del Skrevet 21. januar 2018 Vil absolutt anbefale Lindas Dekor og Design. Sjekk ut på Instagram om du har det. Mange tips, og mye å velge i. En viss aning om hvor mye som trengs har han vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå