Gå til innhold

45 år - Tinder eller Sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg velge? Kvinne 45 år ute etter langvarig forhold, klar for å date for å forsøke å finne kjærligheten. Realistiske forventinger, normalt utseende.

Anonymkode: 1f80b...26e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvertfall ikke tinder.

Anonymkode: fc4bc...d42

Skrevet

Joda Tinder er bra om du er seriøs og kan skille klinten fra hveten. Sukker ble ikke noen suksess for meg, Tinder derimot! (Er mellom 40 og 50)

Skrevet

Kjør på med alt, så lenge du prøver deg på rett folk. Er selv 26 år, blir ikke noe imponert når 45+ menn tar kontakt. 

Men alle steder! sukker, tinder, møteplassen... prøv alt, put yourself out there! :nordvesta:

Anonymkode: aae10...89e

• Liker 3
Skrevet

Har inntrykk av at mange på min alder heller bruker Tinder enn Sukker faktisk. Og kjenner noen som har funnet hverandre på Tinder..

ts

Skrevet

Jeg har sletta tinderen. Gadd ikke mere. 70% er ute etter sex, som kommer fram etter hvert. Når man starter samtaler som:Åå jeg er så kose syk bla bla... da skjønner jeg hva som er greia. Missforstå meg rett, jeg ønsker jo også det men er etter noe seriøst og ikke etter samtale 2,3... 

Anonymkode: 471d0...fcd

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sletta tinderen. Gadd ikke mere. 70% er ute etter sex, som kommer fram etter hvert. Når man starter samtaler som:Åå jeg er så kose syk bla bla... da skjønner jeg hva som er greia. Missforstå meg rett, jeg ønsker jo også det men er etter noe seriøst og ikke etter samtale 2,3... 

Er det kvinner eller menn som skriver at de er kose-syke? Litt rart å ikke føle seg litt fram før man begynner å antyde sex....

Skrevet

Tinder er en sex app. 

• Liker 2
Skrevet

Noen flere? Vet at mange er på både Tinder og Sukker, det er kanskje en løsning?

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på med alt, så lenge du prøver deg på rett folk. Er selv 26 år, blir ikke noe imponert når 45+ menn tar kontakt. 

Derfor det er fint at du kan filtrere ut dem og velge hvilken aldersgruppe du er interessert i.

Skrevet

Har brukt begge deler, men foretrakk Sukker. Syns samtalene døde raskere ut på Tinder enn på Sukker. Svært få legger ut særlig info på Tinder. På Sukker så kan man i det minste se og vurdere ut fra litt mer tekst. Har aldri datet noen fra Tinder, så jeg vet jo ikke hvordan "klientellet" der er, men det ser ut som om det er mange gamle travere der. Om det er mer sexfikserte der enn andre steder er det nok kanskje, men de er i såfall bare å kutte ut straks.

Velger du begge deler så kan du jo vurdere selv ;) 

Skrevet
På 19.1.2018 den 18.40, Ms. Steele skrev:

Har brukt begge deler, men foretrakk Sukker. Syns samtalene døde raskere ut på Tinder enn på Sukker. Svært få legger ut særlig info på Tinder. På Sukker så kan man i det minste se og vurdere ut fra litt mer tekst. Har aldri datet noen fra Tinder, så jeg vet jo ikke hvordan "klientellet" der er, men det ser ut som om det er mange gamle travere der. Om det er mer sexfikserte der enn andre steder er det nok kanskje, men de er i såfall bare å kutte ut straks.

Velger du begge deler så kan du jo vurdere selv ;) 

Ja kanskje bare lage profil på begge og vurdere:biggrin:

Skrevet

Jeg møtte kjæresten på Tinder for 2 år siden. Er halvveis i 40- årene :-)

Anonymkode: b932a...869

Skrevet

Kvinne 41 år

Ville normalt svart sukker, men etter at jeg selv fant kjærligheten via Tinder i høst, så må jeg jo nesten anbefale det...:fnise: Men Tinder er mer krevende, krever mer "utluking" før man møtes, man møter på flere useriøse der og det tar litt mer tid å finne ut om man har noe felles enn om man allerede har fått sortert ut uaktuelle sånn som på sukker. Uansett så skader det ikke å prøve begge deler, Tinder koster jo ikke noe. Vær tydlig i profilen din på hva du er ute etter, det luker bort noen useriøse.

Anonymkode: fe461...953

Skrevet
På ‎18‎.‎01‎.‎2018 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Kosesyke er noen. Andre (menn) er "lekne".:roll: Når man får melding om at noen er "ekstra leken i kveld", da blir de fort sletta ja.

Men det finnes en god del seriøse menn der ute også, i alle fall i 40 årene.

Anonymkode: fe461...953

Skrevet

Hvorfor ikke begge.

Skrevet

Meld deg opp på alle steder du kommer på. Jeg fant kjæresten min på Match, men har prøvd både Sukker, Tinder, Møteplassen. Kvinne, 41 år

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet

Jeg har ikke prøvd Tinder (har ikke vært singel siden det kom til Norge), men Sukker funket greit nok i sin tid. Men jeg møtte min kone gjennom venner så kan ikke si at nettdating var noen braksuksess for noe annet enn kortvarige forhold for min del.

Skrevet

Sukker virker veldig utdatert. Kjenner ingen som har profil der lenger.

Anonymkode: 6562b...ed5

Skrevet

Bare useriøse på Tinder.

Anonymkode: 615cd...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...