Gå til innhold

Miami beach med småbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert med på cruise i karibien av svigers (alt betalt!), blir totalt nesten 20 stk. Båten går fra Miami, og de andre vil ha tre dager på Miami beach før cruiset, rett ved Ocean drive, men ikke bestilt hotell ennå..... Er det noe for oss som har en på 14 mnd? Er det ikke bare gøy og festing der? Er det mulig å bade, eller bare bølger? Googlet bilder, ser bølger på alle bildene..... Tenker da på barnet, vi voksne kan jo selvsagt bade i bølger.... Føler ikke helt det er en destinasjon for småbarnsfamilier kanskje.....

Anonymkode: c6399...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle da ikke være noe problem å være på Miami Beach noen dager med småbarn.  Jeg har vært der og det var mye folk ute og gikk men fredelig og trygt følte jeg.  Går heller ute der om kvelden enn i Oslo.  Vi satt ute på restaurant  om kvelden  og hadde middag  og vandret rundt I butikker til klokka 12 om natten og det var bare andre mennesker  som spiste, handlet og koste seg.  Jeg så ingen berusede eller ubehagelige  personer  hvertfall.   Når det gjelder å bade i havet så er der mye hai i det strøket.   Ikke noe for meg.  Velg et bra hotell med et fint svømmebasseng  så kan dere bade der.  Og bare husk godt med solkrem til alle.  Så blir det nok en kjempeflott  tur.  Må da være gøy å være samlet så mange familiemedlemmer.  😊

Skrevet

Hai?!?! Det hadde jeg ikke tenkt på engang.... Holder oss i bassenget ja! Blir kjempegøy å være alle samlet på cruiset ja, bare lurte litt på om vi heller skulle velge en annen by/tettsted i Florida..... Men går nok fint, orker bare ikke fyll og bråk, var litt redd det var sånn der! 

Anonymkode: c6399...a09

Skrevet

Vi var i Miami for to år siden, synes det var trygt og trivelig der. Men vi var heller ikke ute i de verste partystrøkene om kveldene da. Vi bodde på et hotell som het Shore Club, det var lite festing i området der. Det var litt bølger i havet, men ganske grunt. Hai tenkte vi ikke på engang :P

Anonymkode: 9d8ea...0da

Skrevet

Ocean Drive er partydestinasjon ja, men nå var jeg der på partytur også, så vi oppsøkte det jo. Altså, Karl Johan og Youngstorget ser også ut som helvetes fylle-forgård natt til søndag, betyr ikke at man ikke kan ha med barn der utenom partytidene. Men kanskje at man ikke booker hotellrom midt mellom en pub og en nattklubb. 

Men uansett om det sikkert er helt topp å være der med barn også, så ser jeg ikke på det som en utpreget småbarnsdestinasjon akkurat. Så egentlig veldig få barn på ocean drive generelt, dag som natt. Akkurat den stripa preges av unge, festglade mennesker og de harry bilene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...