AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Del Skrevet 18. januar 2018 Er de skikkelig dårlige eller er de like bra som det vi kjøper andre steder? Har funnet et kjøleskap jeg liker og tenkte at da kan jeg like godt ta resten og der men så var det noen som sa det hadde så dårlig rykte. Alt er frittstående hvis det har noe å si. Anonymkode: 1def9...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. januar 2018 #2 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Har god erfaring med dem, men har kun hatt integrerte hvitevarer. Da jeg pusset opp kjøkkenet i den første leiligheten valgte jeg hvitevarene av den billigere varianten, men var godt fornøyd. Skal det sies, de dyrere, som vi har valgt i forbindelse med kjøkkenoppussing (får dem levert om noen uker), er fra Electrolux, og de som var en del billigere var fra Whirlpool. Ikea er ikke hva det en gang var, og mitt inntrykk er at hvitevarene er av god kvalitet, men man får jo litt etter hva man legger i det prismessig også. Mvh Yvonne Endret 18. januar 2018 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg ville ikke kjøpt Whirlpool kjøleskap, vi har det og det er bare elendighet. Anonymkode: 52c08...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg har dobbeltovn, induksjonstopp og oppvaskmaskin fra ikea, hatt de i snart 8 år. Og alt virker helt supert. Så jeg er veldig fornøyd. Anonymkode: e713d...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Del Skrevet 18. januar 2018 Vi har hatt whirlpool stekeovn fra IKEA. Den var vi ikke spesielt fornøyd med. Anonymkode: 190d6...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg har hørt at IKEAs hvitevarer produseres av de samme som lager andre, dyrere, hvitevarer, og at de er av god kvalitet. Det eneste jeg har hørt at man bør styre unna er blandebateri/armatur, men vet ikke om det gjelder ennå. Anonymkode: ca6d7...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #7 Del Skrevet 18. januar 2018 vi har alt fra IKEA og er super fornøyd, fikk problemer med stekovnen, en time senere stod de på trappa med reparatører. så super service også- Anonymkode: 3e349...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. januar 2018 #8 Del Skrevet 18. januar 2018 Veldig fornøyd med våre integrerte hvitevarer. Vi valgte noe av det billigste på mikro/vifte, mellomsjiktet på kjøl/frys og øverst på komfyr/platetopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #9 Del Skrevet 18. januar 2018 Pusset opp kjøkkenet i desember, alt av hvitevarer fra Ikea. Har brukt dem i noen uker nå. Er veldig fornøyd med hvitevarene! jeg gikk for mellomsjiktet hva angår pris. Oppvaskmaskinen er spesielt bra Anonymkode: 22cf0...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 18. januar 2018 #10 Del Skrevet 18. januar 2018 Whirlpool er Phillips, som jo er et relativt anerkjent merke. Moren min har kjøleskap og tørketrommel derfra, og det har aldri (ca 15 og 10 år) vært noen problemer med dem. Men det er jo forholdsvis enkle produkter, for eksempel går det ikke an å stille temperaturen digitalt på kjøleskapet, så det trengs et kjøleskaptermometer for å få det slik man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 18. januar 2018 #11 Del Skrevet 18. januar 2018 Det er allerede nevnt, men Whirlpool og Electrolux produserer hvitevarer for ikea. Pris og kvalitet varierer etter hvilken modell man går for, som med alle andre merker. Selv har jeg kombiskap, oppvaskmaskin, kjeramisk topp og stekeovn fra Ikea (tror ovn + kjøl er Whirlpool og koketopp og oppvask er Electrolux). Har hatt det i ca. 6 år nå, uten noen problemer. Ovn og topp blir fort varme, og kjøl/frys holder jevne, gode temperaturer. Oppvaskmaskinen er både effektiv og stillegående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #12 Del Skrevet 19. januar 2018 Induksjonsplaten og innbyggingsovnen vi kjøpte for litt over 7 år siden var Electrolux for IKEA. Er like gode som ny begge deler! Og går i ett hele tiden pga 4 barn i forskjellige aldre, som lager mat til alle tider! Vi valgte oppgavene til Electrolux. Mikroen var Whirlpool, men dette var topputgaven deres, og fikk best i test. Fungerer som gull den også. Er så fornøyd! Anonymkode: ae194...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå