Gå til innhold

Hvordan vet man at noen har kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ikke har sett hverandre på over et år og holder kontakten på some. Jeg liker utrolig godt en fyr, men det kan nok ikke bli oss. Likevel har jeg et lite håp. Ser aldri han får noen "elsker deg" svar på bildene sine eller lignende. Han poster aldri bilder av seg selv med andre kvinner heller. Hvis han har dame da, er det ikke dårlig gjort å "skjule"  henne ved å ikke vise omverdenen at de er sammen? Det hender han skriver til meg.. Men jeg vet ikke om han legger noe i det.

Anonymkode: 93126...fe3

Videoannonse
Annonse
Gjest Fillerista
Skrevet

Spør. Enten direkte, hvis du er den direkte typen. Eller den mer forsiktige "hvordan går det med kjærligheten?" 

Skrevet

Du spør!

Anonymkode: a8084...bf6

Skrevet

Som de andre her sier: du spør.

Anonymkode: bc89f...04b

• Liker 1
Skrevet

Folk må begynne å forstå at ikke alle deler alt på nett! Jeg har vært sammen med samboeren min en årrekke, og vi venter barn sammen. Vi har ikke profilbilder av oss sammen og skriver ikke kjærlighetserklæringer til hverandre i sosiale medier. Det holder vi i hjemmet, messenger og SMS. Hvis du lurer på om noen har kjæreste, spør.

Skrevet

Spør noen andre som kanskje vet? 

Anonymkode: 4a8a7...c1a

• Liker 1
Skrevet

Det er det at han fremdeles kan finne på å kontakte meg... Gir ikke meg et særlig godt inntrykk om han faktisk har noen men skriver til meg. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det at han fremdeles kan finne på å kontakte meg... Gir ikke meg et særlig godt inntrykk om han faktisk har noen men skriver til meg. 

Hvis du ikke har noen grunn til å tro at han har kjæreste, hvorfor tenker\prater du da om "ikke særlig godt inntrykk om han har noen"? Du kan jo ikke sitte og tenke at han er "illojal" mot en kjæreste når du ikke har noen grunn til å tro at han har noen engang.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke særlig normalt å skrive "elsker deg" på bildene kjæresten sin publiserer, med mindre man er 13 år gammel....
Jeg og kjæresten kommenterer aldri på hverandres bilder, og ingen syntes at noen andre trenger å legge seg opp i forholdet vårt heller så vi tagger ikke hverandre og har oss som "i forhold" på facebook.

Hvis du vil finne ut om noen har kjæreste, så spør du rett ut.

Anonymkode: 689af...dbb

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man ikke har sett hverandre på over et år og holder kontakten på some. Jeg liker utrolig godt en fyr, men det kan nok ikke bli oss. Likevel har jeg et lite håp. Ser aldri han får noen "elsker deg" svar på bildene sine eller lignende. Han poster aldri bilder av seg selv med andre kvinner heller. Hvis han har dame da, er det ikke dårlig gjort å "skjule"  henne ved å ikke vise omverdenen at de er sammen? Det hender han skriver til meg.. Men jeg vet ikke om han legger noe i det.

Jeg var sammen med en slik fyr i 11 mnd. Vi gjorde mye sammen men han viste aldri omverden at vi var et par. Jeg kunne heller aldri tag'n på mine bilder. Følte jeg ikke var i hans liv. Livet er ikke facebook altså, men å være et par på nett burde jo inngå i et forhold. Jeg liker å vise at jeg har kjæreste så jeg orket ikke å ha et slikt forhold 😕 Ble enig om å være kompiser. Jeg er som regel aldri kompis med x'er men unntaket er han. Nå blir jeg single for alltid. Orker ikke mer av dates og slikt styr. Hvis du ikke kan være deg selv i et forhold, bude du ikke bli i ett heller 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...