Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Alle kvinner vil være med en alfa og alle menn vil være en alfa. Og de som mislykkes med det vil si at begrepene bare er tull. Er det ikke sånn da? :P

Anonymkode: 6d05c...4fb

Nei, jeg er beta og glad for det. Hvis man må være alfa for å få seg dame så lever jeg fint uten dame.

Anonymkode: 36c36...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beta er jo ikke så verst, de kommer jo på andreplass. Det virker snarere som du har vært borti noen landahanner eller kanskje til og med omegahanner. 

Anonymkode: fe526...5f9

Skrevet

Anonymkode: 65bf6...f90

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok Beach er litt preget av sånn typisk amerikansk tenåringskultur, quarterbacken, eller den røykende tøffingen osv i amerikanske tenåringsfilmer. Er jo litt sånn i den norske skolen også at han som er god i fotball får status, som gjør at de får mer selvtillit osv. Disse ungdomsrollene vokser en jo fra seg utover i livet.

Tenker nok at uenigheten om dette temaet går på stor aldersforskjell og livserfaring blandt debatantene.

Anonymkode: 628e9...137

Litt sånn her?

• Liker 1
Skrevet

En som ikke ser på menn oppdelt i kategorier som alfa og beta.
En som både kan ta kontrollen å si at La oss gjøre ditten og datten til helga, det har vi snakket om lenge så nå er det på tide å gjøre det, og som tar kontrollen i senga, og som samtidig ikke skammer seg for å dulle og kose med meg, respekterer meg og kommer hjem når jeg ringer, og ikke føler seg mindre mann av å vaske eller trille tur med barnevogna.

Anonymkode: c1b60...2dc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...