AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Hei. Nå er jeg altså så lei av å ha problemer med denne iPhonen. Det er første gang jeg har hatt iPhone, og jeg må si jeg liker systemet på den veldig godt, men jeg har hatt en del komplikasjoner siden jeg kjøpte den i fjor april. Nå er det sånn at hodetelefonene mine, eller earpods som de kalles, ikke virker. Jeg koblet til de som fulgte med telefonen i utgangspunktet. De virket senest i natt. Men i dag tidlig virket de altså ikke. Tenkte at jeg kanskje hadde fått en skade på ledningen innvendig eller noe slikt. Skrudde opp lyd på «full guffe» uten at noe skjedde. Så jeg var inne på Eplehuset senest istad og kjøpte meg nye. Jeg er nemlig fornøyd med de earpodsene og syns de har helt grei pris. Så jeg pakker de opp og kobler de til.. setter på en sang, og jeg hører ingenting! Jeg ser at sangen går på Spotify, men jeg hører ingenting. Skrur opp lyden uten suksess. Sjekket også om lyden funket med andre ting enn Spotify. Null hell. Så nå lurer jeg på om det er selve telefonen eller hullet det er noe galt med. Prøvde å blåse litt inni der, men det funket heller ikke.. Så jeg håper noen her har vært borti det og har noen smarte råd til meg angående det her. Syns det er utrolig kjipt, jeg vil jo kunne høre på ting fra telefonen min med earpodsene 😕 Må jeg sende inn telefonen min på nytt?? Det vil bli tredje gangen jeg sender den inn siden jeg kjøpte den i vår i fjor.. Ikke har jeg gjort noe spesielt som har påvirket den heller, ikke som jeg kan komme på. Ikke har jeg mistet den i bakken. Ikke har den ligget i noe vått. Ikke har den vært utsatt for ekstrem kulde. Aner virkelig ikke hva som kan ha påvirket det her.. Håper noen kanskje har vært borti det her før og som kan komme med noen råd til meg. Om eneste løsning er å sende den inn å gjør jeg jo det. Lyden fungerer fint uten earpodsa. Anonymkode: b7471...7b8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Har du lyd uten proppene da? Jeg hadde et problem med lyden en gang jeg og, da hjalp det at jeg bare skrudde telefonen av og på igjen. Anonymkode: 84eef...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Ups, leste det siste nå du skrev nå. Anonymkode: 84eef...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Har du prøvd å ta hard reboot - hold inn hjemme knappen og knappen på høyre siden frem til hele tlf restarter. Anonymkode: 51414...afe 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Skrevet 18. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å ta hard reboot - hold inn hjemme knappen og knappen på høyre siden frem til hele tlf restarter. Anonymkode: 51414...afe Utrolig nok har jeg ikke tenkt på det. Skal prøve det nå! Anonymkode: b7471...7b8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Skrevet 18. januar 2018 Har du prøvd å skru av og på..? 😄 fikser 90% av alle problemer med elektronisk utstyr.. eller reboot som ab over her sier. Anonymkode: 09d95...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #7 Skrevet 18. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å ta hard reboot - hold inn hjemme knappen og knappen på høyre siden frem til hele tlf restarter. Anonymkode: 51414...afe 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å skru av og på..? 😄 fikser 90% av alle problemer med elektronisk utstyr.. eller reboot som ab over her sier. Anonymkode: 09d95...b2d Haha det virka!😁 Føler meg litt dum nå, men jaja, takk for hjelpen likevel!😂 Noen ganger går de enkleste løsningene rett over hodet på meg Anonymkode: b7471...7b8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #8 Skrevet 18. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha det virka!😁 Føler meg litt dum nå, men jaja, takk for hjelpen likevel!😂 Noen ganger går de enkleste løsningene rett over hodet på meg Anonymkode: b7471...7b8 Regel nummer én 😄 bra det virka! 😊 Anonymkode: 09d95...b2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå