Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #1 Skrevet 7. februar 2005 Jeg mistet alle vennene mine da jeg flyttet og fikk barn. Føler at jeg sitter helt fast her med mine to unger og ikke får kommet meg ut på egenhånd og bli kjent med noen. Det er ikke så vanlig at de på min alder får barn, så å bli kjent med noen via barnehage og sånt går dårlig. De er gjerne både 10 og 20 år eldre enn meg,n og jeg føler at de ofte ser ned på meg. Det gjør meg usikker og at jeg ikke tør prøve å bli kjent engang. Så hvem velger jeg da som forlover? Hadde tenkt til å spørre min kusine, men hun er en del yngre enn meg og vi har ikke den samme kontakten lenger.. vi har i grunn ikke noe særlig kontakt i det hele tatt og sliter liksom litt med å få praten til å flyte. Så da har jeg ingen :/ Og hvem skriver under på forlovelseserklæringen dersom man ikke har noen forlover? Det må man jo ha. Og i tillegg så syntes jeg det er litt trist å ikke ha noen gode venner å dele denne spesielle dagen med i tillegg til familie og mannen. Er det da dumt av meg å ønske å utsette bryllupet et år? Jeg skal nemlig begynne på skole snart og da vil jeg forhåpentligvis bli kjent med noen...... :oops: Grunnen til at jeg spør dere om dere syntes dette er en teit grunn for å utsette bryllupet er fordi jeg luftet dette med min samboer i dag og han ble helt satt ut stakkars. Og han syntes det var dumt, samtidig som han sa han skjønte meg (men det virket ikke akkurat sånn :-? ).
kristine75 Skrevet 7. februar 2005 #2 Skrevet 7. februar 2005 har du ingen søsken som kan være forloveren din da? jeg tror ikke man trenger forlover, men vitner til å skrive under vigselpapirene. Er det noen mulighet for å ha bryllupet i hjemkommunen din, slik at en av vennene du har der kan være din forlover? Jeg skjønner godt at mannen din ble paff når du spurte om å utsette bryllupet et år... men skjønner deg også det er ikke så lett når man som voksen flytter til et nytt sted
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #3 Skrevet 7. februar 2005 Nei, jeg har ingen søsken. Bryllupet skal holdes i min hjemkommune, men jeg har ingen venner der som jeg har kontakt med lengre. Ble uvenner med min bestevennine rett før jeg flyttet derifra og resten har bare slidd ut. Om ikke vi utsetter det så kommer jeg nok til å angre på at ikke vi gjorde det...
Huldra:) Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Dette er litt vanskelig ja Men jeg tror jeg ville utsatt bryllupet var jeg deg. man treffer mange når man studerer, og ofte har man mye til felles fordi man studerer det samme. Jeg har fått mange gode venner under studietiden. Dessuten sies det jo at de man blir venner med i voksen alder, er de man har resten av livet
kristine75 Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 nei det der ikke i lett, kan du ikke snakke med mannen din igjen om det å fortell helt ærlig hva du føler. jeg er sikker på at mannen din vil forstå hvordan det er for deg... :blomst_opp: skal tenke på deg som moralsk støtte
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #6 Skrevet 7. februar 2005 Høres ut som du er mest klar for å utsette bryllupet. Synes ikke grunnen er teit. Verre visst en gifter seg før tiden er inne..
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #7 Skrevet 7. februar 2005 Dette er litt vanskelig ja Men jeg tror jeg ville utsatt bryllupet var jeg deg. man treffer mange når man studerer, og ofte har man mye til felles fordi man studerer det samme. Jeg har fått mange gode venner under studietiden. Dessuten sies det jo at de man blir venner med i voksen alder, er de man har resten av livet Man kan få nye venner på nettet også som kan vare resten av livet
Linn3c Skrevet 7. februar 2005 #9 Skrevet 7. februar 2005 Man kan få nye venner på nettet også som kan vare resten av livet :enig_animasjon:
Blueberry Skrevet 7. februar 2005 #10 Skrevet 7. februar 2005 Nei, jeg har ingen søsken. Bryllupet skal holdes i min hjemkommune, men jeg har ingen venner der som jeg har kontakt med lengre. Ble uvenner med min bestevennine rett før jeg flyttet derifra og resten har bare slidd ut. Om ikke vi utsetter det så kommer jeg nok til å angre på at ikke vi gjorde det... Du skriver at du kommer til å angre. Da er vel saken ganske klar. Gjør som dere vil. Det er sant at du nok vil treffe mange på skole. Når jeg flyttet til Stavanger sammen med kjæresten så kjente jeg jo ingen på høyskolen, så jeg bestemte meg for å finne noen å holde meg til. Så en dag de første ukene fant jeg ei jente som så veldig hyggelig ut og på min alder. Og det er hun som er min forlover til bryllupet mitt. :o) Akkurat som deg har tidligere venninneforhold fra hjembygda sklidd ut, selv om jeg har kontakt med tidligere bestevenninne og et par venninner fra videregående. Men det er nok hun jeg har valgt som forlover som kommer til å være bestevenninne resten av livet. Og det er det som teller mener jeg.
Bokalven Skrevet 8. februar 2005 #11 Skrevet 8. februar 2005 Man kan få nye venner på nettet også som kan vare resten av livet til Lythande. Jeg traff Lythande her på KG, hun er kjempegod venninne av meg nå.
Annie78 Skrevet 8. februar 2005 #12 Skrevet 8. februar 2005 Jeg hadde og samme problemet som deg, flyttet og mistet kontakten med venninnene mine. Men har blitt godt kjent med kona til forloveren til samboeren min, og hun skal være min forlover. Har ikke din kjære noen søsken eller venner som du føler du kan stole på? Hvis du likevel ikke finner noen du kan tenke deg som forlover, synes jeg det kan være rett å utsette bryllupet. Men det er kanskje vanskelig å finne en du får god nok kontakt med i løpet av et år? Og i tillegg en som mener å kjenne deg godt nok til å være forlover? Vet ikke, jeg...Vanskelig det der... Snak med din kjære, han forstår sikkert. Lykke til. Skal sende deg noen varme tanker!
Gjest famile på 5 Skrevet 8. februar 2005 #13 Skrevet 8. februar 2005 vi kjenner heller ingen her hvor vi har flyttet.......... hvor bor du da?
Rioja Skrevet 8. februar 2005 #14 Skrevet 8. februar 2005 Du kan gjøre som en kollega av meg! Hun hadde mamman sin... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå