AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Dette har jo vært in en stund. Lurer på om jeg fortatt kan komme unna med å unngå frisøren Anonymkode: a97e8...404
Nuttery Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 (endret) Den øverste kan kanskje være ettervekst, men de nederste hårfrisyrene er jo ikke ettervekst! Det er en trend å farge håret sitt slik at det graderer til en annen fargetone (som oftest lysere) nedover. Litt avhengig av fargestilen så heter det ombré eller balayage. Endret 18. januar 2018 av Nuttery 6
Gjest chisandra Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Det der er ikke ettervekst, ts. Det skal være slik.
Duff Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Er det deg på det første bildet ts? I så fall kan du fint vente med å gå til frisøren. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Skrevet 18. januar 2018 Jeg vet det da, men det ser litt ut som ettervekst. Det øverste bildet er ikke av meg, men det ligner. Anonymkode: a97e8...404
Nuttery Skrevet 18. januar 2018 #6 Skrevet 18. januar 2018 Nei, det ser ikke ut som ettervekst, og det er ikke "in" med ettervekst. Dette, dette og dette er ettervekst.
Gjest Cocosa Skrevet 18. januar 2018 #7 Skrevet 18. januar 2018 (endret) Det er stor forskjell på ettervekst og denne moten. Nei, jeg synes ikke ettervekst er fint på noen som helst måte. Endret 18. januar 2018 av Cocosa
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 Jeg synes det ser litt ut som det, og jeg kaller det det, get over it. Har lignende hår som det første bildet men med noe jevnere overgang fordi jeg striper det (men det er altså lenge siden nå). Mao, looken ligner på de andre bildene. SYNES JEG. Er det fortsatt in? Kan jeg gå rundt sånn? Anonymkode: a97e8...404
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #9 Skrevet 19. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det ser litt ut som det, og jeg kaller det det, get over it. Har lignende hår som det første bildet men med noe jevnere overgang fordi jeg striper det (men det er altså lenge siden nå). Mao, looken ligner på de andre bildene. SYNES JEG. Er det fortsatt in? Kan jeg gå rundt sånn? Anonymkode: a97e8...404 Balayage, ombre og sombre er fortsatt i trendbildet. Om du har håret til Drew er jo det kjempepent mens det første var mindre pent. Om du synes sånn hårfrisyre er fint så kan du jo gå til frisør å ordne fine overganger så slipper du å gå så ofte som når du striper. Jeg striper og har relativ lys naturlig hårfarge så får ikke så markant ettervekst men jeg går likevel hver 2-4 mnd å fikser, helst hver 2-3. Anonymkode: 06369...920
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #10 Skrevet 19. januar 2018 Jeg gikk med ettervekst så lenge at det ble til ombré neste gang jeg lot frisøren klippe meg. Hun var imponert over hvor dusa etterveksten var og måtte le. Anonymkode: 817c5...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #11 Skrevet 19. januar 2018 11 hours ago, Nuttery said: Nei, det ser ikke ut som ettervekst, og det er ikke "in" med ettervekst. Dette, dette og dette er ettervekst. JEG synes det, vanskelig å få inn eller? Mer spesifikt når fargen ligner din naturlige, og håret er stripet. Anonymkode: a97e8...404
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #12 Skrevet 19. januar 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Balayage, ombre og sombre er fortsatt i trendbildet. Om du har håret til Drew er jo det kjempepent mens det første var mindre pent. Om du synes sånn hårfrisyre er fint så kan du jo gå til frisør å ordne fine overganger så slipper du å gå så ofte som når du striper. Jeg striper og har relativ lys naturlig hårfarge så får ikke så markant ettervekst men jeg går likevel hver 2-4 mnd å fikser, helst hver 2-3. Anonymkode: 06369...920 Det ligner nok litt på Drew sin frisyre, det første bildet var mer et spørsmål om det også var in. Anonymkode: a97e8...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå