*nora* Skrevet 7. februar 2005 #1 Skrevet 7. februar 2005 Noen som har sett denne? Er den like bra som den første? Lurer på om jeg skal ta bryet og se den på kino...
Polly Ester Skrevet 7. februar 2005 #2 Skrevet 7. februar 2005 Har sett den. Grei nok, men absolutt ikke på nivå med nr. 1 uansett. En grei 4'er, kanskje...
*nora* Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2005 Tenkte meg igrunnen det... Sjelden 2'ern blir like bra som 1'ern...
Gjest Seleena Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Den er veldig søt. God underholdning. Skjønner ikkje kvifor den blir kalla Dirty Dancing 2. Den har ingenting med den første å gjere i det heile... 1. terningkast 6 2. terningkast 3. Pluss for flotte mennesker og stilig dans.
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 Jeg så den for ca 1 uke siden og den kan ikke sammenlignes med eneren. Ville gitt den en 3 for det er bra dansing, men en ting som slo meg var at, jeg er nok blitt en god del eldre siden den første for jenta og gutten som spiller er så unge... flere som følte det..
Malou Skrevet 7. februar 2005 #7 Skrevet 7. februar 2005 ..men en ting som slo meg var at' date=' jeg er nok blitt en god del eldre siden den første for jenta og gutten som spiller er så unge... flere som følte det..[/quote'] Får nok la være å se denne jeg da. Jeg som nærmer meg 30-års krisen og alt mulig.. Har ikke sett filmen, men kjenner meg igjen i problemstillingen i allefall. Hmm.. Var de som spilte hovedrollen i denne typen filmer like "små" før?
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2005 #8 Skrevet 7. februar 2005 En søt film men jeg skjønner heller ikke hvorfor de har kalt den Dirty Dancing 2. Men om man har sans for salsa og cubanske rytmer er det absolutt en film man bør ha med seg
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #9 Skrevet 8. februar 2005 Men om man har sans for salsa og cubanske rytmer er det absolutt en film man bør ha med seg Åh? Er det mye fin musikk i filmen?
Gjest seroxata Skrevet 11. mars 2005 #10 Skrevet 11. mars 2005 Jeg elsket dirty dancing 2 jeg! Har ikke vært megselv etter jeg så den, går rundt og drømmer om å flytte ned til cuba :o Aaaah, den er så søt! Men klart, eneren er jo noe for seg selv! Har sett de i natt igjen, griner og gliser om en annen, hehe.... Og musikken er jo også verdt å få med seg i filmen
summer25 Skrevet 11. mars 2005 #11 Skrevet 11. mars 2005 Masse bra musikk og dans.. så i og for seg en god film, MEN å måle seg med Dirty Dancing 1 det kan vel ingen film! Kronoligisk var Dirty Dancing 2 før nr. 1, og da var det litt teit at Patrick S. var blitt så gammel....
Gjest Virvel Skrevet 11. mars 2005 #12 Skrevet 11. mars 2005 Men den går vel ikke på kino fortsatt? :klø:
Kristin S Skrevet 11. mars 2005 #13 Skrevet 11. mars 2005 Nei den er vel ferdig på kino for lenge siden? Synes ikke den var så altfor bra, men helt grei underholdning. Jeg skjønner heller ikke hvorfor den blir kalt DD2.. Da burde jo de samme skuespillerne hatt hovedrollene. Synes nå jeg da!
*nora* Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2005 Men den går vel ikke på kino fortsatt? :klø: Da jeg skrev innlegget (i begynnelsen av februar) var den akkurat kommet på kino her jeg bor, selv om filmen var kommet ut på dvd (B-kino...). Vi som bor på landet må vente litt lenger enn andre med å nyte godene :-)
Shantee Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Jeg likte filmen veldig, veldig bra :-) Elsket musikken og stemningen i filmen... MEN, er nok enig at DD1 er bedre.
Gjest Formosiss Skrevet 12. mars 2005 #16 Skrevet 12. mars 2005 DD2 er en søt og lett underholdende film, men kan absolutt ikke måle seg opp til DD1. Nå er jo ikke Diego Luna så verst heller, da
Gjest Virvel Skrevet 15. mars 2005 #17 Skrevet 15. mars 2005 Da jeg skrev innlegget (i begynnelsen av februar) var den akkurat kommet på kino her jeg bor, selv om filmen var kommet ut på dvd (B-kino...). Vi som bor på landet må vente litt lenger enn andre med å nyte godene :-) Ja jeg så at det var en liten stund siden du hadde skrevet det, men selv da var den jo tatt av for lengst her hvor jeg bor, så jeg syntes det var litt rart. Jaja. Sånn er det vel å bo på landet. (Jeg har vært på bittesmå "bygdekinoer" et par ganger, og da må de gjerne bytte rull halvveis i filmen. Veldig eksotisk for byjenter som meg )
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #18 Skrevet 15. mars 2005 Absolutt ikke så bra som den første! En svak 3'er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå