Gå til innhold

vakumpose til dyner o.l. ?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet at det finnes slike plastposer/etuier til å oppbevare dyner o.l. i. Man suger ut luften og tetter igjen et hull som er laget til dette, sånn at volumet krymper veldig.

Noen som vet hvor man kan få kjøpt dette?

Foreløpig har vi prøvd oss på den hjemmesnekra varianten med søppelsekker som vi suger ut lufta av med støvsuger, for så å knyte igjen - men det er umulig å få det helt tett, og da er jo poenget borte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat slike så jeg på Tv-shop for en liten stund siden.

Her kan du finne dem. Heter Superpack.

Så ut til å være ganske effektive.

Skrevet

Du kan også bruke søppelsekker og tape de igjen etterpå.

Skrevet
Du kan også bruke søppelsekker og tape de igjen etterpå.

Det har jeg prøvd, men de er sjeldent helt tette..

Skrevet

Ok. Jeg "lagrer" ikke dynene når jeg gjør det, det er kun for å "kverke" udyra når jeg skifter på senga...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd med søppelsekker, men de blir ikke tette, nei.

TV-shop-posene så helt greie ut, men lurer på om noen har sett noen andre også?

Er egentlig kun interessert i større poser, og da synes jeg TV-shop-alternativet ble litt dyrt i forhold til hva slags poser man fikk (+ 99 kr i porto!)

Skrevet

Det har jeg prøvd, men de er sjeldent helt tette..

Joda! Hos meg blir de det jeg putter dynen i en søplesekk, sitter på den for klemme ut all luften, ha toppen opp, snurr toppen godt rundt og tape hardt. Har i allefall vet et tilfelle holdt seg i nesten et år her....

Skrevet

De har sånne kompresjonsposer på Nomaden også. Vet ikke helt hvor store de er, så bare at de hadde en dag jeg var innom og tittet på silkelaken :roll:

• 3 år senere...
Gjest en annen
Skrevet

De har det på "et enklere liv" på egertorget i Oslo sentrum. Funker som bare det, men går fort i stykker om de kommer borti noe skarpt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ellers har de på Nytt og Nyttig har jeg sett (usikker på kvaliteten på varene derfra da, har aldri bestilt noe), og på Ellos..:)

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Får man slike poser i fysiske butikker i Trondheimsområdet? Har ikke tid til å vente på TVshop osv....

Skrevet

Noen som prøvd slike poser? Fungerer de i praksis, og går de lett i stykker?

Gjest Gjest
Skrevet

Hi.

Kjøpte mine på Obs stomarknad.

Helt super :)

Skrevet

Kjøpte noen på Nytt og nyttig. Nesten som en kube. Jeg fikk ikke plass til en dyne i en sånn, så de anbefales IKKE! Fikk så vidt skviset noen små sommerdyner inni...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hørt rykter om at de har slike poser på Jysk. Har ikke kjøpt det der selv, men har tenkt å gjøre det hvis de har.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har jeg kjøpt slike poser på Biltema. Hvordan gjør man det? Er det noen klær man ikke bør pakke i vakuumpose? Blir klærne rynkete?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...