Gå til innhold

Hunder i min hage! Dette synes jeg ikke er greit. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha!! Jaja kos deg du 😂 Jeez. Bare rart du tilter når folk reagerer på at du har lyst til å fore hundene med kyllingvinger og håper at de kan bli avlivd. Du er faen meg ikke god 

Anonymkode: 3ba20...02a

Tilter.. ok.. Crazy person-filter på. Fore med kyllingvinger, hehe... hvis du tar pilla di, så kan du lese at jeg skrev at det ikk eer en lur idé.

Jeg liker hunder, jeg. De er fine. Hadde hund sjøl i mange år før jeg ble dødsens allergisk etter at han døde. Trist det.

Ellers skulle jeg veldig gjerne hatt en svær hund som vakthund i hagen, f.eks en Samojed. De er fine.

Men nei, kan ikke det. Så må finne andre løsninger. Å sitte nattevakt er kanskje ikke så dumt, eller om det er bedre at jeg lar viltkameraet gjøre det for meg? Så svær som hagen er må jeg vel ha to stk, hmm..

Anonymkode: b58e2...0ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha!! Jaja kos deg du 😂 Jeez. Bare rart du tilter når folk reagerer på at du har lyst til å fore hundene med kyllingvinger og håper at de kan bli avlivd. Du er faen meg ikke god 

Anonymkode: 3ba20...02a

Jeg er ikke den du svarer, men du må nok lese en gang til. Ts har bedt om råd for å beskytte dyrene sine i sin egen hage. 

Jeg delte av min egen erfaring, som var kyllingvinger. Ellers tipser jeg deg om å pust med magen, før du svarer. Kanskje spise en kyllingvinger eller ti😂

Anonymkode: 1fc37...1e9

• Liker 3
Skrevet

Det er merkelig hvordan det dukker opp ny informasjon etterhvert, og fokuset endrer seg. Først er det plagsomt med hunder i  hagen, så er det bekymring fordi hundene er alene...

Anonymkode: e4de0...64d

Gjest chisandra
Skrevet

Når jeg leser tråden, og spesielt trådstarter egne bidrag i den, skjønner jeg mindre og mindre :klo:

Skrevet

Hvis dette hundeholdet er slik som du beskriver syns jeg du burde skrive et brev til mattilsynet og få naboene til å skrive under.

Og en samojed er ikke noen vakthund, ikke er de spesielt store heller.

Anonymkode: c5cdd...909

Skrevet

Hva ble gjort da bikkja bet to personer, og hva ble gjort da jenta ble bitt? 

Anonymkode: 1c559...bab

• Liker 1
Skrevet

Sett opp gjerde. Da slipper du å kontakte noen eller komme i konflikt.

Anonymkode: f675a...58d

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, hundeposer funker ikke. 

Jeg har kjøpt inn flere hundeposer som henger her og der, godt synlig med tekst om å forsyne seg. Jeg skjønner ikke at de selv synes det er greit å se all møkka der de selv ferdes. 

Anonymkode: 1fc37...1e9

Her har kommunen satt opp stativ med hundeposebæsjesamler - med rull med nye poser på. Genial service!
Bæsjeposene bli kastet på bakken under søpledunken. Altså...

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jeg kreve eieren avlivet, da? hihi

Anonymkode: b58e2...0ca

Det må da dokumenteres din fjott 😂 Tror du politiet straffeforfølger folk uten bevis? Dette må være tidenes dårligste "tips" 😂

TS: gjerde. Say no more.

Anonymkode: de107...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...