Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #1 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg får ikke logget inn med brukernavnet mitt! Får heller ikke sendt passordet på mail. Får bare beskjed om at jeg har skrevet et ikke-eksisterende brukernavn osv Kan ikke skjønne det egentlig, for jeg har ikke glemt passordet mitt...tror jeg.... Kan du hjelpe meg? Indira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 8. august 2002 #2 Del Skrevet 8. august 2002 Hei! Er du sikker på at mailadressen er i orden og aktiv? Sikker på at du skriver passordet riktig? Det skilles mellom liten/stor bokstav. Kanskje du finner svaret her? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=8449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. august 2002 #3 Del Skrevet 9. august 2002 Slet med det samme og mailet frem & tilbake med Gry "en hel dag"! Det hele løste seg da Gry la inn mitt personlig valgte passord og jeg gikk inn via en link hun sendte meg. (Etter å ha forsøkt "alt" ca. 38 ganger, begynte jeg faktisk å tro at det var noe alvorlig galt med meg....) Har vel glemt å takke deg for utmerket service, Gry :D ?!? Kanskje du kan forsøke det samme "trikset" igjen? Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 9. august 2002 #4 Del Skrevet 9. august 2002 Om du ikke får logget inn etter å ha lest tråden Hege henviser til over, send meg en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 9. august 2002 #5 Del Skrevet 9. august 2002 Der fikk jeg logget på ja! Det var den store bokstaven da... :oops: Men, nå er det hvertfall i orden! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå