Gå til innhold

Programmet "Hva feiler det deg?".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker dette programmet godt, men synes legene ofte får vanskeligere spørsmål enn det gjestelaget får. Da tenker jeg spesielt på lynrunden på slutten. Legene har ofte sykdommer jeg ikke har hørt om. Gjestelaget har så enkle at jeg nesten kan svare på samtlige. Synes også programlederen gir litt flere hint når de skal besøke de ikkelegene inne i avlukket. Kjenner dette irriterer meg litt siden det ellers et et bra program. Hele vitsen er jo å de om hvermannsen kan Google seg fram til det samme som legene, men burde det da ikke være like lett/vanskelig for alle hvis de i det hele tatt skal gjøre det?

Er det bare jeg som synes dette? 

Anonymkode: 827e2...a28

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde legene fått like enkle spørsmål som gjestelaget av og til får så hadde legene vunnet hver gang, og hadde gjestene fått like vanskelige spørsmål som legelaget så hadde legene vunnet hver gang. Synes det er greit at de ikke får like enkle/vanskelige, jeg.

• Liker 3
Skrevet

Suger hardt, bare bambus. 

Anonymkode: 0f2b2...fb1

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, i så fall skrev:

Hadde legene fått like enkle spørsmål som gjestelaget av og til får så hadde legene vunnet hver gang, og hadde gjestene fått like vanskelige spørsmål som legelaget så hadde legene vunnet hver gang. Synes det er greit at de ikke får like enkle/vanskelige, jeg.

Jo, det kan jeg forstå, men forsvinner ikke litt av poenget da? Gjestene har tross alt hele Internett i hendene. Er uansett godt å se at legene kan så mye. 

Anonymkode: 827e2...a28

• Liker 2
Skrevet

Legene hadde jo vunnet hver gang hvis de skulle fått like lette spørsmål og like mange hint. Det hadde ikke blitt en konkurranse nesten. 

Anonymkode: 59154...8e7

Skrevet

Enig i at lynrunden til slutt er mye vanskeligere for legelaget, men de vinner nesten hver gang likevel. I går syns jeg det var greit, men i tidligere programmer har det "vanlige" laget fått for eksempel tre helt ulike diagnoser å velge i, og da blir det litt for enkelt. 

Anonymkode: 68ec5...567

Skrevet

Du rekker ikke å Google spesielt mye i den lynrunden. En lege har mye generell kunnskap om de fleste sykdommer. Og rekker å analysere seg frem til rett svar. Ergo stiller det vanlige laget med et solig handicap i den lynrunden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...