AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Jeg er 15 åt og har en 2 år eldre storesøster med add... Hun har anfall vær morgen og klikker på meg bare jeg sier noe til henne. Jeg var deprimert for et halvt år tilbake pga av henne( noe hun ikke vet). Og ha et familie medlem med Add er rett og slett helt grusomt! Hun har selv angrepet meg osv... har du ADD/ADHD, eller har noen i familien som har det? Hvordan går det utover deg? Kan du nevne noe av det verste du eller han/hun har gjort? Anonymkode: 40cc4...4e8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Er det sånn at dersom en person har en diagnose så kommer alt det negative denne personen gjør/sier pga diagnosen?? Stusser litt da jeg tidligere også har lest slike tråder der mye av det negative som regel tilskrives diagnosen. Hadde man kunnet tatt bort diagnosen så kanskje vedkommende likevel hadde hatt noen ufine sider... Anonymkode: 93586...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn at dersom en person har en diagnose så kommer alt det negative denne personen gjør/sier pga diagnosen?? Stusser litt da jeg tidligere også har lest slike tråder der mye av det negative som regel tilskrives diagnosen. Hadde man kunnet tatt bort diagnosen så kanskje vedkommende likevel hadde hatt noen ufine sider... Anonymkode: 93586...c4a Det jeg nå skrev at søstteren min gjorde, er pga diagnosen. hun gjør også andre ting, men det kan man ikke skylde på diagnosen for... Anonymkode: 40cc4...4e8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Jeg har ADD. Aldri reagert på noe utagerende måte og kjenner meg ikke igjen i dine beskrivelser. Anonymkode: 957bb...235 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Skrevet 18. januar 2018 Jeg har ADHD og har aldri hatt dårlig temperament. Atferden til søstera di skyldes nok andre ting enn ADD. Det er veldig vanlig å ha andre lidelser i tillegg til ADD\ADHD, som kan være grunn til slik atferd. Anonymkode: aa7bf...471
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Skrevet 18. januar 2018 Broren min har forresten også ADHD, og har heller aldri hatt noe dårlig temperament eller oppført seg som din søster. Anonymkode: aa7bf...471
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #7 Skrevet 18. januar 2018 Høres bare ut som søsteren din er frustrert og trenger støtte og trygghet. Anonymkode: 6b1fa...069
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 Min datter har ADHD. Hun er ofte sint, men aldri slem. Anonymkode: 6fb6e...233
Trude.lutt Skrevet 19. januar 2018 #9 Skrevet 19. januar 2018 Jeg selv har AD(H)D. Er aldri slem, sint, sarkastisk eller aggressi. Har spurt familien min om dette, da jeg stadig hører at folk med adhd er sånn.....Er slem mot meg selv med negative tanker om meg selv. Snakk med foreldrene dine, evt be om hjelp på bup. Du skal tas vare på fordi du har en depresjon. Adhd er akdri en unnskyldning, men kan være en forklaring. Og selv om person har ADHD, kan personen både få tilsnakk og beskjed om å skjerpe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå