Gjest Lilleulv Skrevet 7. februar 2005 #1 Skrevet 7. februar 2005 I dag kom min La redoute-katalog og fy f... å mye fint det var!!! og så mye... hjelp!
CheapChampagne Skrevet 7. februar 2005 #3 Skrevet 7. februar 2005 Jeg og fikk min i dag! Kjempemye fint! Masse kule joggesko, og masse lekkert undertøy! *gå amok*
Mistyen Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 *sikle sikle* Jeg blir helt gaaal - og hva var det det stod - "Følg dine shopping-impulser" Jaaaaaa
Gjest Lilleulv Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 en ting som er litt synd... man får ikke sett andre farger enn den ene fargen som er vist som regel :-? Det står at det finnes ørten andre farger, men når jeg bare får sett en så bestiller jeg typisk ikke en farge jeg ikke har sett...
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #6 Skrevet 7. februar 2005 Juhuu..! Betyr kanskje at jeg får min imorgen da! :D
LilleSol Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 Det var utrolig mye lekkert! Nydelig undertøy! Kommer vel til å bestille for noen tusen ja.. Og håpe at det er like fint som i katalogen..
Gjest ellen.verk Skrevet 8. februar 2005 #8 Skrevet 8. februar 2005 at dere ble så hoppendes glad for dette :o værste jeg har sett.
Gjest Espera Skrevet 8. februar 2005 #9 Skrevet 8. februar 2005 Fikk min rett over jul - måtte bare legge den bort for ikke å gå berserk....
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #11 Skrevet 8. februar 2005 en ting som er litt synd... man får ikke sett andre farger enn den ene fargen som er vist som regel :-? Det står at det finnes ørten andre farger' date=' men når jeg bare får sett en så bestiller jeg typisk ikke en farge jeg ikke har sett...[/quote'] man kan se flere farger på katalogen på internett
Gjest Embla s Skrevet 8. februar 2005 #12 Skrevet 8. februar 2005 Jeg fant også masse fint derfra (på nett). Men da jeg fikk pakken ble jeg skikkelig skuffet. Halvparten av det jeg kjøpte var noe skikkelig skrot; dårlig kvalitet og ubrukelig! Kjempeskuffa! :-?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #13 Skrevet 8. februar 2005 Jeg fant også masse fint derfra (på nett). Men da jeg fikk pakken ble jeg skikkelig skuffet. Halvparten av det jeg kjøpte var noe skikkelig skrot; dårlig kvalitet og ubrukelig! Kjempeskuffa! :-? Man ser jo at tingene ikke er av beste kvalitet. I tillegg så er det nesten ikke noe fint der.
Gjest Embla s Skrevet 8. februar 2005 #14 Skrevet 8. februar 2005 Man ser jo at tingene ikke er av beste kvalitet. I tillegg så er det nesten ikke noe fint der. Vet du, jeg så ikke at det var dårlig kvalitet på bildene jeg.. Tvertimot syntes jeg tøyet så bra ut. Eks. en hvit skjorte jeg kjøpte. Man kunne ikke se at den er gjennomsiktig og i et stivt, ubehagelig materiale. Tvertimot! :-?
Gjest Lilleulv Skrevet 8. februar 2005 #15 Skrevet 8. februar 2005 Urk.... nå ble jeg skuffa. er det bare noe dritt altså? hadde planlagt å kjøpe et par skjorter, en bukse og en genser......
silja Skrevet 8. februar 2005 #16 Skrevet 8. februar 2005 synes det var sååååå masse fint barnetøy & babytøy jeg da og masse pent undertøy! kunne handlet for et par tuden der ja....
Gjest Embla s Skrevet 8. februar 2005 #17 Skrevet 8. februar 2005 Urk.... nå ble jeg skuffa. er det bare noe dritt altså? hadde planlagt å kjøpe et par skjorter, en bukse og en genser...... Du, de har bra returordning Jeg kjøpte et skjørt og en topp som var veldig bra!! Var ikke meningen å ødelegge gleden din, altså
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #19 Skrevet 8. februar 2005 Hei! Prøvde å bestille derfra i dag. Fikk opp størrelser på kun noen av klærne, mens på andre andre stod det bare -------. Betyr dette at de er utsolgt???
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #20 Skrevet 8. februar 2005 Har ei svensk venninne som har bestilt varer fra La Redoute i årevis. Hun er alltid veldig fornøyd. De begynner å bli utsolgte på visse varer ja... Jeg bestilte en genser som jeg fikk beskjed på mail at var sendt, men da pakken kom stod det at genseren var utsolgt. Sendte en mail til Kundeservice og de hadde genseren inne allikevel(de sender den sammen med resten av de varerene jeg har bestilt, men som ikke har kommet ennå) Leste dessuten at den store hovedkatalogen hadde de gått tom for så 10.mars kommer en liten(52 sider?) ekstra katalog. Kvaliteten har jeg hørt skal være grei, og utvalget er jo enormt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå