AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #41 Del Skrevet 18. januar 2018 Syns jeg kan spøke litt da jeg har angst, frynsete nerver, uro osv. Ufør grunnet bla. denne driten. (skriver det for å presisere jeg ikke gjør narr.) Anonymkode: ed560...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #42 Del Skrevet 18. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er inn så kanskje jeg får solgt min angst på Finn.no ? Hadde vært innmari deilig. "Godt brukt og høyst levende årgangs-angst, selges billig, ev gis bort mot henting. Please.." Anonymkode: ed560...747 Trenger en real dose angst for nå er jeg litt for høy på meg selv..................ez. Anonymkode: 73a9b...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #43 Del Skrevet 18. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trenger en real dose angst for nå er jeg litt for høy på meg selv..................ez. Anonymkode: 73a9b...009 Ja en eller annen substans virker du høy/rusa på iallefall... Helt klart. Anonymkode: ed560...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #44 Del Skrevet 18. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja en eller annen substans virker du høy/rusa på iallefall... Helt klart. Anonymkode: ed560...747 Jeg er ruset på livet selv............................mmmm deilig. Anonymkode: 73a9b...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå