AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Heilt plutselig har jeg fått et sår nedentil. Er rett ved siden av kjønnsleppene ( beklager detaljer ) svir litt og er rødt. Har lest og hørt om sopp, kan det være det? Ut i fra det eg skriver? Er i fast forhold, og vi prøver å få barn, aldri sett eller opplevd liknende? Noen som veit? Anonymkode: eedca...0bf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heilt plutselig har jeg fått et sår nedentil. Er rett ved siden av kjønnsleppene ( beklager detaljer ) svir litt og er rødt. Har lest og hørt om sopp, kan det være det? Ut i fra det eg skriver? Er i fast forhold, og vi prøver å få barn, aldri sett eller opplevd liknende? Noen som veit? Anonymkode: eedca...0bf Høres ikke ut som sopp, har hatt det flere ganger selv. Men kan ikke si noe sikker. Det vanligste symptomet på sopp i underlivet er utflod fra skjeden. Den er vanligvis tykk og hvit, av og til nesten som cottage cheese, men noen kvinner får også klar utflod. Området utenfor skjeden, vulva, kan også føles sårt og klø. Tilstanden kalles da vulvovaginitt. Mange kvinner behandler seg selv for underlivssopp, men andre infeksjoner kan gi lignende symptomer. Hvis du har symptomer for første gang, eller er usikker på årsaken, bør du bestille time hos legen din Anonymkode: 30a89...7bf
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Det kan være herpes og det kan være et vanlig sår. Mange har herpes liggende latent i kroppen uten å få utbrudd. Hvis det er herpes er det ikke så mye å gjøre med det. Anonymkode: b3d3f...26b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Ta en finger opp i skjeden og se hvordan utfloden der ser ut. Er den klumpete, er det sopp. Jeg fikk for øvrig sopp en uke etter eggløsning når jeg ble gravid. Det er et vanlig tidlig-tegn på graviditet. Anonymkode: 9bf2b...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå