Gjest Odense Skrevet 7. februar 2005 #1 Skrevet 7. februar 2005 Skal ha meg ny mob, den jeg hadde blei stjelt (samsung E700) Så jeg må ut å finne meg en ganske så fort..Noen tips om noen gode telefoner som er bra utstyrt?? Liker bra design, gode bildekvaliteter og stilig tilbehør! :-)
jordbær Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har den hotteste mobilen JEG kunne tenkt meg.. Qtek S100 Det er en PDA med mobil.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Hotteste mobil høres så dumt ut. Fashon accessory? Pass på at den matcher hår fargen, da!
Gjest Aurélie Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 Hotteste mobil høres så dumt ut. Fashon accessory? Pass på at den matcher hår fargen' date=' da![/quote'] Dette var kanskje DIN definisjon av en "hot mobil", men trådstarter siktet ikke utelukkende til utseende på telefonen. Hva er galt i at ting man investerer penger i har et fint design i tillegg til andre funksjoner?
suzie Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Ei venninne av meg hadde kjøpt seg Nokia 7280... Det er kul mobil det Trengs litt tid til tilvenning da - og kanskje ikke ett enormt behov for å sende lange tekstmeldinger heller, men GUD den var kul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå