Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har nettopp byttet fastlege. Det er andre gangen min der i dag, og han lurte på hva jeg jobbet med og sånn. Jeg er utdannet helsesekretær men har ikke jobbet innen det på lenge. Han fortalte meg at jeg bare måtte si i fra om jeg ønsket å jobbe der, at jeg kunne begynne med to ganger i uken, også kanskje han kunne gi meg et vikariat. 

Jeg vet ikke hva jeg synes om det? Jeg trenger mer jobb enn jeg har i dag men.... Hva tenker dere? 

Anonymkode: b89aa...960

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke, go for it.

Anonymkode: 7a196...a25

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Ta jobben, men bytt fastlege.

Skrevet

Hadde sagt ja. 

Anonymkode: 6e5f1...f72

• Liker 1
Skrevet

Litt uproffesjonelt ... men er så gøy å få jobbtilbud! 

Anonymkode: 8b9d1...6a0

• Liker 2
Skrevet

Er din fastlege ansvarlig for ansettelser?

Anonymkode: 7d502...8b1

Skrevet

Hadde sagt ja. Men byttet fastlege. Både fordi dette er uprofesjonelt, men også fordi jeg ikke hadde ønsket at min kollega/sjef visste alt om mine sykdoms- og helseforhold.

Anonymkode: 69d52...aee

• Liker 4
Skrevet

Enig med de andre her. Ta gjerne jobben, men bytt fastlege. Å jobbe for fastlegen sin blir bare helt feil. Og det var uprofesjonelt å tilby en pasient jobb hos seg, mener nå jeg. 

Anonymkode: dd41f...67d

Skrevet

Denne tråden kan jo gi ideer til hun som er forelsket i legen sin. Kanskje hun vil prøve å bli hans sekretær?

Anonymkode: f1f81...d2f

• Liker 3
Skrevet

Hadde takket ja til jobben,men byttet fastlege.

Anonymkode: f83b2...760

• Liker 1
Skrevet

Kan legge til at første gang jeg var der så skulle jeg ha ny time, og da sa han at "Da var det bare for deg å vente på kjærlighetsbrevet i posten". Eller at han skulle ringe meg lørdagskveld med resultatene selv om han hadde fri.
Også tilbydde han meg en jobb i dag liksom?

Kan jo hende han er en bra fastlege, men føler det ble så rart. Er det bare jeg som synes det var spesielt?

TS

Skrevet

Han har forresten fått mye bra tilbakemeldinger hos tidligere pasienter, der det blant annet står at han lytter, er profesjonell, og er en veldig livlig og hyggelig person. At han kan virke tullete, men hører alltid på pasienten. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...