Wonders Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 De svenske? Ja vi har utemøbler fra dem. Sånn flettestil som er på populært. Fine. Putene og tekstiler er av bra kvalitet. Vi har mailet og fått byttet stolbein, da de første rustet etter en vinter.
Million Skrevet 19. januar 2018 #3 Skrevet 19. januar 2018 (endret) Jeg har kjøpt noe stuemøbler fra dem, blant annet en bokhylle og en mediabenk mm. Lang leveringstid (mange uker), men bortsett fra det, helt greit og ikke noe å klage på. Møblene er fine og virker bra kvalitet. Siden jeg bor alene, bestilte jeg samtidig (i nettbutikken på slutten av bestillingsprosessen) at jeg ville ha det båret inn samtidig med levering. Det kan man få, men man må hjelpe til selv (altså sjåføren og du selv som bærer inn). Alene hadde jeg jo ikke klart å buksere en 180 cm lang mediabenk opp tre etasjer. Men den dagen leveransen kom, ville sjåføren bare lempe det av og dra. Jeg spurte da om han ikke hadde tenkt å hjelpe til, for det hadde jeg tross alt betalt flere hundre kroner for! Å, det var han ikke klar over, men javel, han fikk vel hjelpe til da, sa han noe motvillig. På veien opp i tredje etasje, satte jeg ned min ende av møbelet et øyeblikk for å få bedre grep, og da begynte han øyeblikkelig å mase om at jeg måtte få opp farten for han hadde masse leveranser som ventet.... jeg rakk ikke engang trekke pusten før han maste! Men enden på visa var at vi fikk båret opp alt, selv om sjåføren KUNNE ha vært mer velvillig og serviceinnstilt. Han hadde tydeligvis heller ikke oversikt over hvem som har betalt for hva av tjenester. Endret 19. januar 2018 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå