Gå til innhold

Tok alle ppiller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, tok først en bredt på en dag og de andre 2 etter en uke.. men får ikke mensen og det er ca 2 - 3 uker siden:(( vet ikke hvorfor jeg ikke får mensen, siste vær 8 september:// jeg dem alle fordi man kan få mensen på grunn av hormonene. 

J 16

Anonymkode: 8b48a...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du hele brettet en dag? 

Du skal ta en tablett hver dag. Disse tre brettene skal holde i tre måneder. Du får ikke mensen fordi kroppen din har fått et hormonsjokk. Du har tatt en overdose. 

Jeg ville kontaktet lege for sikkerhets skyld, og så fått råd om når du skal starte igjen. 

Hvis det er Cerazette du har fått, så mister mange mensen fullstendig på disse. Men det er litt uklart om du har spist hele brettet, eller en pille hver dag som du skal. 

Anonymkode: 8d282...fc7

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gjorde du det? Altså så mange på en dag/kort periode ? Det er ikke bra, og ingen hensikt å gjøre

• Liker 1
Skrevet

En haug år siden ble jeg fortalt på legevakta at dersom man er uheldig og kondom sprekker eller man har ubeskyttet sex, så vil et helt pillebrett fungere som en angrepille pga en angrepille inneholder samme som hele brettet til sammen. Du vil ha en fucka syklus en stund.

Anonymkode: a4c31...6af

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En haug år siden ble jeg fortalt på legevakta at dersom man er uheldig og kondom sprekker eller man har ubeskyttet sex, så vil et helt pillebrett fungere som en angrepille pga en angrepille inneholder samme som hele brettet til sammen. Du vil ha en fucka syklus en stund.

Anonymkode: a4c31...6af

NEI. OMG

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei, tok først en bredt på en dag og de andre 2 etter en uke.. men får ikke mensen og det er ca 2 - 3 uker siden:(( vet ikke hvorfor jeg ikke får mensen, siste vær 8 september:// jeg dem alle fordi man kan få mensen på grunn av hormonene. 

J 16

Anonymkode: 8b48a...fa0

Hvorfor i huleste tok du hele brettet på en dag, og resten en uke etterpå??????

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Dette har jeg problemer med å tro på...

Skrevet

Handler ikke bare om hormonsjokk, men at du har en betydelig økt blodpropprisiko nå. Gå til legen for det kan være du må ha legemiddel som forebygger blodpropp en stund. I tillegg kan det være du burde ha hjemmesykepleie som kommer med tablettene dine hver dag siden du ikke greier å administrere dem selv. 

Anonymkode: b5bf0...ea1

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i heiteste huleste gjorde du det? 

Kontakt fastlegen din i morgen. 

Anonymkode: bb80f...8cd

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Kragebein, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...