AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Hei, tok først en bredt på en dag og de andre 2 etter en uke.. men får ikke mensen og det er ca 2 - 3 uker siden:(( vet ikke hvorfor jeg ikke får mensen, siste vær 8 september:// jeg dem alle fordi man kan få mensen på grunn av hormonene. J 16 Anonymkode: 8b48a...fa0
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Tok du hele brettet en dag? Du skal ta en tablett hver dag. Disse tre brettene skal holde i tre måneder. Du får ikke mensen fordi kroppen din har fått et hormonsjokk. Du har tatt en overdose. Jeg ville kontaktet lege for sikkerhets skyld, og så fått råd om når du skal starte igjen. Hvis det er Cerazette du har fått, så mister mange mensen fullstendig på disse. Men det er litt uklart om du har spist hele brettet, eller en pille hver dag som du skal. Anonymkode: 8d282...fc7 1
Cyndaquil Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 Hvorfor gjorde du det? Altså så mange på en dag/kort periode ? Det er ikke bra, og ingen hensikt å gjøre 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 En haug år siden ble jeg fortalt på legevakta at dersom man er uheldig og kondom sprekker eller man har ubeskyttet sex, så vil et helt pillebrett fungere som en angrepille pga en angrepille inneholder samme som hele brettet til sammen. Du vil ha en fucka syklus en stund. Anonymkode: a4c31...6af
Sphynx Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En haug år siden ble jeg fortalt på legevakta at dersom man er uheldig og kondom sprekker eller man har ubeskyttet sex, så vil et helt pillebrett fungere som en angrepille pga en angrepille inneholder samme som hele brettet til sammen. Du vil ha en fucka syklus en stund. Anonymkode: a4c31...6af NEI. OMG 4
Gravity Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei, tok først en bredt på en dag og de andre 2 etter en uke.. men får ikke mensen og det er ca 2 - 3 uker siden:(( vet ikke hvorfor jeg ikke får mensen, siste vær 8 september:// jeg dem alle fordi man kan få mensen på grunn av hormonene. J 16 Anonymkode: 8b48a...fa0 Hvorfor i huleste tok du hele brettet på en dag, og resten en uke etterpå??????
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. januar 2018 #7 Skrevet 17. januar 2018 Jeg ville ha ringt giftsentralen på 22 59 13 00. Står om det her: https://helsenorge.no/Giftinformasjon/Legemiddelforgiftninger/p-pille-forgiftninger
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. januar 2018 #8 Skrevet 17. januar 2018 Dette har jeg problemer med å tro på...
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #9 Skrevet 17. januar 2018 Handler ikke bare om hormonsjokk, men at du har en betydelig økt blodpropprisiko nå. Gå til legen for det kan være du må ha legemiddel som forebygger blodpropp en stund. I tillegg kan det være du burde ha hjemmesykepleie som kommer med tablettene dine hver dag siden du ikke greier å administrere dem selv. Anonymkode: b5bf0...ea1 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #10 Skrevet 17. januar 2018 Hvorfor i heiteste huleste gjorde du det? Kontakt fastlegen din i morgen. Anonymkode: bb80f...8cd
Kragebein Skrevet 17. januar 2018 #11 Skrevet 17. januar 2018 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Kragebein, mod
Fremhevede innlegg