Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt melding til en kollega på messenger (vi er ikke venner på Facebook) meldingen står som «sendt» og har en hvit runding rundt seg. Vanligvis blir meldingene mine markert som «levert» og med en blå runding, hvis dere forstår? Har han fått meldingen og ignorert den? Det er ca en uke siden jeg sendte meldingen. 

Anonymkode: 17ca4...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ikke venn med han, tar det nok litt tid før han oppdager at den er der. Han må godta at du sender til han. 

• Liker 1
Skrevet

Ok:) men kan han lese den uten å godta? 

Skrevet

Det står sett når den er sett. Han kan ha ignorert, men mer sannsynlig: han har ikke sett den siden meldinger fra ikke-venner havner i fanen bak. Menn virker generelt sløv eller dårlig på SoMe så tror det kan gå raskere å få kontakt via brev.

Anonymkode: 91680...010

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok:) men kan han lese den uten å godta? 

Nei.

Gjest padawan
Skrevet

Vedkommende får opp et varsel om meldigsforespørsel på Messenger. Ignoreres den ignoreres meldingen i sin helhet. Aksepterer mottageren varselet blir den også tilgjengelig i vedkommendes Messenger.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

jo det kan man. men ikke i selve meldingen. men om det popper opp en forespørsel om godkjenning på tlf, kan man lese meldingen før man godkjenner den, hvertfall slik på min iPhone. har dessverre valgt å ignorere hele greia flere ganger. 

Anonymkode: 6d94c...f02

Skrevet

Sikker på at kollegaen din har Messenger da?

Anonymkode: c6b35...3eb

Skrevet

Hm, jeg vet sannelig ikke! Sendte han bare melding om lønningspils jeg arrangerer, men kjenner han ikke så godt/jobber skjeldent med han. Virket lettest å sende han en melding der :)

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står sett når den er sett. Han kan ha ignorert, men mer sannsynlig: han har ikke sett den siden meldinger fra ikke-venner havner i fanen bak. Menn virker generelt sløv eller dårlig på SoMe så tror det kan gå raskere å få kontakt via brev.

Send brev :ninuskapus:

Gjest padawan
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, jeg vet sannelig ikke! Sendte han bare melding om lønningspils jeg arrangerer, men kjenner han ikke så godt/jobber skjeldent med han. Virket lettest å sende han en melding der :)

Hvis vedkommende ikke har Messenger får vel vedkommende varselet neste gang h*n logger inn i webløsningen?

Skrevet

Det skjer ikke alltid at man får varsel. Verken på nett eller via messenger-appen. Det lureste er å fysisk sjekke fanen "meldingsforespørsler". Så det kan ta laaaang tid før man oppdager meldinger på messenger. :)

Skrevet

Jaja, typisk! Jeg får bare nevne lønningspils neste gang jeg treffer han IRL :)

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, _Aries skrev:

Det skjer ikke alltid at man får varsel. Verken på nett eller via messenger-appen. Det lureste er å fysisk sjekke fanen "meldingsforespørsler". Så det kan ta laaaang tid før man oppdager meldinger på messenger. :)

Jeg fant 3 år gamle meldinger jeg ikke hadde lest og ikke fått varsel om. De lå på en måte bak både de fra venner og bak "ikke godkjente" meldingsforespørsler. Nesten som en søppelboks i en søppelboks.

Skrevet

Trodde hvit ring betydde at den ikke var levert, altså at den er levert men at mottaker ikke har fått beskjed om det siden de ikke har vært online. Så fort de har vært online så er det blå ring. Men mulig det kun gjelder for de som kommer i innboks og ikke other-box/meldingsforespørsel. At de må godtas før det kommer blå ring.

Anonymkode: 2d901...ad9

Skrevet
10 timer siden, Duff skrev:

Jeg fant 3 år gamle meldinger jeg ikke hadde lest og ikke fått varsel om. De lå på en måte bak både de fra venner og bak "ikke godkjente" meldingsforespørsler. Nesten som en søppelboks i en søppelboks.

Ja, jeg vet.. :P Vært ute for det før, veldig irriterende at man ikke får varsel om det, selv om det ikke er fra venner.. 

Skrevet

Man kan lese meldingsforespørsler før man godkjenner dem. Det har jeg gjort mange ganger, men man må godkjenne for å skrive noe tilbake. 

Dessverre er hele greia litt lunefull. Noen ganger får man varsler og andre ganger ikke. 

Så egentlig vet du ikke om han har sett den, men om han hadde sett den så ville det vel være sannsynlig at han skrev "ok" eller noe i det minste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...