Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #1 Skrevet 7. februar 2005 Noen som vet om noen butikker med kule barneklær i London? Ønsker tips om både butikker med designer klær og andre klær; gjerne med populære figurer så som Byggmester Bob, Fimlene, Teletubbies osv. Og samme greia med sko og gummistøvler
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #2 Skrevet 7. februar 2005 Alle de store varehusene har egne barneavdelinger med stort utvalg av merkeklær (og sko) til barn, feks. Guess, Mexx, Calvin Klein, DKNY, o.s.v. Prøv Selfridges, Debenhams o.s.v. Jeg pleier alltid å stikke innom butikken NEXT. (kjede) De har klær til både voksne og barn. Mye tøft til barn, både klær og sko, god kvalitet!
Gjest Xavia Skrevet 7. februar 2005 #3 Skrevet 7. februar 2005 Jeg pleier alltid å stikke innom butikken NEXT. (kjede) De har klær til både voksne og barn. Mye tøft til barn, både klær og sko, god kvalitet!
Gjest allium Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Hvis du har jente: Monsoon ! Ellers er jo alltid Gap bra.
OleBrumm Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 Zara har mye tøft. Monsoon er det masse fint ja . Og Next som det sies før her. Marks & Spencer har mye klær med barne-tv figurer.
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #6 Skrevet 7. februar 2005 Da må jeg bare anbefale deg Oilily!! London, 9 Sloane Street. Gå inn og se: www.oilily-world.com Fantastisk stilige klær! Har en del til jenta mi Ella
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Tusen takk for fine tips - da har jeg litt å gå etter
myagi Skrevet 12. februar 2005 #8 Skrevet 12. februar 2005 Jeg var i London forrige helg, og jeg synes jeg så barneklær overalt! Endte opp med å kjøpe poncho på Monsoon og resten på Next!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå