Gå til innhold

Brudevals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Dere som skal danse brudevals på bryllupsfesten, hva slags sang har dere valgt?

Jeg har blitt anbefalt trønderbrura. Er det noen som vet om noen steder på internett hvor man kan høre brudevalser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Lurer på det samme her, men har hørt at de selger cd`er med forskjellige brudevalser på. er så usikker på hvilken sang vi skal velge, men tror nok jeg må ta meg en tur til platebutikken og høre... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Til brudevals kan du velge hvilken som helst sang du liker (med et looooooove-tema,da, fortrinnsvis :-) ) som går i 3/4-dels takt(valsetakt).Selvsagt kan du jo også velge en sang som ikke er vals og danse i saaaakte "smoochie-smoochie"-tempo.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi har litt lyst på brudetango i stedet for vals. Må bare lære det først... :roll:

Skrevet

Vi hadde brudevals til sangen " Drømmen om Elin" da dette var favorittsangen til min farmor som desverre gikk bort før bryllupet.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Vi skal ikke danse vals.... men danse til en sang som betyr veldig mye for oss. Gleder meg fordi føler det er litt utradisjonelt :-)

Skrevet

Me har ikkje bestemt oss for om me skal dansa vals eller "slow" enno.

- Men om eg får bestemma, blir det dansing, på eine eller hi visa. ;)

Skrevet
Vi skal ikke danse vals.... men danse til en sang som betyr veldig mye for oss. Gleder meg fordi føler det er litt utradisjonelt :-)
:Nikke: samme her..
Skrevet

Jeg var i et bryllup i sommer hvor de brukte "Sønnavindsvalsen" til brudevals. Dette var nydelig og den skal visst være ganske grei å danse til, så jeg lurer på å velge den samme. Ellers synes jeg også at "Drømmen om Elin" er fin.

Skrevet

Vi danset rolig dans til Kjærlighetsvisa vi, men etterpå hadde vi 2 valser. det var "Waltz for the moon" og "Nyttårsvalsen (Sørens vals)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...