Gå til innhold

Livet mitt er ikke ekte og alle spiller skuespill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles som livet mitt er ikke ekte og alle rundt meg spiller skuespill. Hvem kan jeg stole på? Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: e36f7...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen og få henvisning til psykolog. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det føles som livet mitt er ikke ekte og alle rundt meg spiller skuespill. Hvem kan jeg stole på? Hva skal jeg gjøre?

Spill med, det gjør jeg. Ser på menneskelig interaksjon som en blanding av et parti sjakk og et teaterstykke

Skrevet

All the world's a stage sa Shakespeare. Finn deg en rolle og spill den godt, og husk at dette stykket er blodseriøst :)

Skrevet
1 time siden, Meadow skrev:

Gå til legen og få henvisning til psykolog. 

Jeg har allerede en behandler i psykiatrien, men jeg føler ikke at jeg kan stole på henne nok til å fortelle dette. 

1 time siden, WubWub skrev:

Spill med, det gjør jeg. Ser på menneskelig interaksjon som en blanding av et parti sjakk og et teaterstykke

Jeg prøver så godt jeg klarer, men det er ikke så lett. Spesielt ikke når jeg føler at jeg ikke kan stole på noen.

1 time siden, Lava Anne skrev:

All the world's a stage sa Shakespeare. Finn deg en rolle og spill den godt, og husk at dette stykket er blodseriøst :)

Jeg vet ikke helt hvilken rolle jeg vil spille, jeg hadde foretrukket å være meg selv uten å føle at jeg måtte spille en rolle egentlig.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver så godt jeg klarer, men det er ikke så lett. Spesielt ikke når jeg føler at jeg ikke kan stole på noen.

Trenger du stole på noen da? Jeg gjør aldri det. Stoler ikke på meg selv engang. 

Skrevet
10 minutter siden, WubWub skrev:

Trenger du stole på noen da? Jeg gjør aldri det. Stoler ikke på meg selv engang. 

Ja, jeg føler at jeg trenger å stole på de rundt meg slik som før for å kunne bli bedre.

8 minutter siden, Neinøff skrev:

Hva er det du mener, egentlig?

Har du sett filmen The Truman show? Det er litt sånn jeg føler det. At alle i livet mitt spiller skuespill og at ingenting egentlig er ekte. Håper det gir mening.

Skrevet

Det du føler er ikke uvanlig. Snakk med psykologen om det, hun vil ikke tenke at det er noe rart. Derealisering heter det på fagspråk. Spis godt, sov om natten og kom deg mest mulig ut i dagslys, det kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...