Gå til innhold

Hvordan vet du at folk ikke liker deg? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn er det dere ser som gjør at dere ikke er i tvil?

Anonymkode: bdb6b...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blikk er talende. Kroppsholdning. Overser en i sosiale sammenheng. Utfrysing. Snur og går over gata istedenfor å møte en der det hadde vært naturlig. Det er ikke til å ta feil av hvis det er sånn. 

Anonymkode: 4e6ce...90d

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nedsettende holdning, blikk, overser, gidder ikke svare, ja den type ting.

Skrevet

Ønsker ikke å lete etter tegn på at folk ikke liker meg. Noen vil alltid finne feil og bruke teknikker for å gjøre andre usikre av ulike grunner som sjalusi, makt, manipulasjon m.m. Og det vil alltid!! finnes noen som ikke liker meg/ deg uansett hva man gjør :)  Vær deg selv og vær vennlig mot de du møter. Ikke tilpass andre for å bli likt - noen er kverulanter uansett som sagt. Ikke tillat at de får påvirke og manipulere deg, keep neutral og move on to kindness :)

Anonymkode: b0013...134

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blikk er talende. Kroppsholdning. Overser en i sosiale sammenheng. Utfrysing. Snur og går over gata istedenfor å møte en der det hadde vært naturlig. Det er ikke til å ta feil av hvis det er sånn. 

Anonymkode: 4e6ce...90d

Hmm, jeg leste her inne at en person som overser deg i sosiale sammenhenger ikke er intressert? Men nå mener du altså at det kan være tegn på interesse. 

Jeg er nemlig selv sånn. Jeg tør ikke få blikkontakt :P 

Anonymkode: dab8d...73b

Skrevet

De sier det til meg, haha. Har aldri sett noen tegn ellers.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Er det noe jeg er totalt likegyldig til så er det om folk liker meg eller ikke.

Skrevet

Oi, jeg leste feil. Jeg trodde det stod "hvordan vet du om folk liker deg?" Som i å være betatt..

men jeg opplever det motsatt, eller opplevde. De som ikke likte meg klarte ikke å ignorere meg....de skulle alltid finne noe å ta meg på eller si ett eller annet spydig.

Anonymkode: dab8d...73b

Skrevet
1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Er det noe jeg er totalt likegyldig til så er det om folk liker meg eller ikke.

Det var ikke det TS spurte om.

Anonymkode: 17eb6...d10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...