AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Hvilke tegn er det dere ser som gjør at dere ikke er i tvil? Anonymkode: bdb6b...886
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Blikk er talende. Kroppsholdning. Overser en i sosiale sammenheng. Utfrysing. Snur og går over gata istedenfor å møte en der det hadde vært naturlig. Det er ikke til å ta feil av hvis det er sånn. Anonymkode: 4e6ce...90d 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 Nedsettende holdning, blikk, overser, gidder ikke svare, ja den type ting.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 Ønsker ikke å lete etter tegn på at folk ikke liker meg. Noen vil alltid finne feil og bruke teknikker for å gjøre andre usikre av ulike grunner som sjalusi, makt, manipulasjon m.m. Og det vil alltid!! finnes noen som ikke liker meg/ deg uansett hva man gjør Vær deg selv og vær vennlig mot de du møter. Ikke tilpass andre for å bli likt - noen er kverulanter uansett som sagt. Ikke tillat at de får påvirke og manipulere deg, keep neutral og move on to kindness Anonymkode: b0013...134
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Blikk er talende. Kroppsholdning. Overser en i sosiale sammenheng. Utfrysing. Snur og går over gata istedenfor å møte en der det hadde vært naturlig. Det er ikke til å ta feil av hvis det er sånn. Anonymkode: 4e6ce...90d Hmm, jeg leste her inne at en person som overser deg i sosiale sammenhenger ikke er intressert? Men nå mener du altså at det kan være tegn på interesse. Jeg er nemlig selv sånn. Jeg tør ikke få blikkontakt Anonymkode: dab8d...73b
i så fall Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 De sier det til meg, haha. Har aldri sett noen tegn ellers.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 17. januar 2018 #7 Skrevet 17. januar 2018 Er det noe jeg er totalt likegyldig til så er det om folk liker meg eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #8 Skrevet 17. januar 2018 Oi, jeg leste feil. Jeg trodde det stod "hvordan vet du om folk liker deg?" Som i å være betatt.. men jeg opplever det motsatt, eller opplevde. De som ikke likte meg klarte ikke å ignorere meg....de skulle alltid finne noe å ta meg på eller si ett eller annet spydig. Anonymkode: dab8d...73b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #9 Skrevet 17. januar 2018 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Er det noe jeg er totalt likegyldig til så er det om folk liker meg eller ikke. Det var ikke det TS spurte om. Anonymkode: 17eb6...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå