AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Jeg vil prøve ut probiotika og tenkte jeg ville bestille på iherb siden det sikkert er billigere. Men jeg er veldig skeptisk til å bestille kosttilskudd på nett. Er det noen som har anbefalinger til "trygg" probiotika fra iherb? Anonymkode: 286ef...eb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Jaws er gode. Anonymkode: 78c72...9a9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 TS her igjen. Jeg ser det står at noe kosttilskudd osv er ulovlig å importere og blir inndratt. Er det ekstra avgifter man må betale for kosttilskudd som kjøpes fra utlandet? Jeg har å lite peiling på sånt. Jeg så litt på dette produktet - kan jeg kjøpe det? Anonymkode: 286ef...eb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her igjen. Jeg ser det står at noe kosttilskudd osv er ulovlig å importere og blir inndratt. Er det ekstra avgifter man må betale for kosttilskudd som kjøpes fra utlandet? Jeg har å lite peiling på sånt. Jeg så litt på dette produktet - kan jeg kjøpe det? Anonymkode: 286ef...eb9 Det kan du kjøpe, ingen problem. Anonymkode: 78c72...9a9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan du kjøpe, ingen problem. Anonymkode: 78c72...9a9 Er du helt sikker? Vil ikke risikere å måtte betale en masse ekstra eller bli fratatt det har du forresten lyst til å forklare reglene litt for meg hvis du har peiling? jeg er så elendig på å finne slik info selv Anonymkode: 286ef...eb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du helt sikker? Vil ikke risikere å måtte betale en masse ekstra eller bli fratatt det har du forresten lyst til å forklare reglene litt for meg hvis du har peiling? jeg er så elendig på å finne slik info selv Anonymkode: 286ef...eb9 Når jeg legger produktet i handlekurven kommer det opp "Duties, Taxes and Fees may be collected at delivery", derfor jeg ble så usikker TS Anonymkode: 286ef...eb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #7 Skrevet 17. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du helt sikker? Vil ikke risikere å måtte betale en masse ekstra eller bli fratatt det har du forresten lyst til å forklare reglene litt for meg hvis du har peiling? jeg er så elendig på å finne slik info selv Anonymkode: 286ef...eb9 Helt sikker. Anonymkode: 78c72...9a9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #8 Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg legger produktet i handlekurven kommer det opp "Duties, Taxes and Fees may be collected at delivery", derfor jeg ble så usikker TS Anonymkode: 286ef...eb9 Hvis du melder deg inn i iherb-gruppe på facebook (norsk) får du masse god hjelp til alt du måtte lure på Anonymkode: 749e4...a0f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #9 Skrevet 18. januar 2018 Noen probiotika skal oppbevares kaldt da opphold i romtemperatur over lengre tid dreper bakterier. Så sjekk godt når du bestiller. Jeg bestiller mye fra iherb og nett men akkurat probiotika bestiller jeg fra norge da det er mye kortere frakttid. Klarer alltid å finne rabattkode fra Soma og bestiller derfra. Men ellers så er det fritt fram å bestille fra nett så lenge du holder deg under 350kr med frakt. Anonymkode: 8e7a4...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå