Belba Skrevet 7. februar 2005 #1 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg tenker på de buksene som egentlig ligner litt på sykkelbukser, bare at de rekker ned til litt i underkant av knærne (finnes også modeller som går helt ned, til løping). Altså, veldig tettsittende. Jeg har et par jazzbukser, men synes det er litt ubehagelig, siden de liksom graver seg inn overalt mens man beveger på seg. Disse jeg snakker om over her, ser ut til å holde seg mer på plass pga at de har litt tykkere stoff, stemmer det? Dere som har det, er dere fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _lilleputt_ Skrevet 7. februar 2005 #2 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg er veldig fornøyd. husker ikke merket jeg har men den jeg har er helt super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg er veldig fornøyd. husker ikke merket jeg har men den jeg har er helt super. Bra, og den holder seg på plass under treninga? Jeg føler meg litt på utstilling med den jeg har, og etter å ha hørt hva endel gutter tenker på mens de holder på i treningsstudio, vurderer jeg å kjøpe noe nytt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #4 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg bruker bare pirattights eller løpetights (med glidelås nede) både til løping og aerobic. Fine pirattights finner du for eksempel hos Röhnisch. Løpetightsene jeg har (tre par), er alle fra SATS, men jeg har sett liknende blant annet hos Nike og et sykkelmerke jeg ikke husker navnet på. Pris ca 5-600kroner. Og du kan brette dem opp når du blir varm. Pass på så det ikke er dumme tversgående sømmer over leggen bak, det er skikkelig ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_lykkepusen_ Skrevet 7. februar 2005 #5 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg trener i en tettsittende champion bukse, men flere av venninnene mine har sånne bukser som du snakker om. de er veldig fornøyd med buksene, og buksene ser bra ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg trener i en tettsittende champion bukse, men flere av venninnene mine har sånne bukser som du snakker om. de er veldig fornøyd med buksene, og buksene ser bra ut også. Vet du hvor jeg får kjøpt det, samt merke og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #7 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har kjøpt Röhnisch-buksene hos Intersport, i hvertfall. Pris ca 400. Gutta driter jeg i (men merker litt til lange blikk av og til). Men stretchy bukser i tykkere stoff holder seg bedre på plass. Tynne bukser blir klamme, synes jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har kjøpt Röhnisch-buksene hos Intersport, i hvertfall. Pris ca 400. Gutta driter jeg i (men merker litt til lange blikk av og til). Men stretchy bukser i tykkere stoff holder seg bedre på plass. Tynne bukser blir klamme, synes jeg? Og det er disse jeg prøvde å beskrive (skikkelig klønete) over? Bra, jeg får ta meg en tur på Intersport når lånet kommer (sjokk ved nettbank-sjekk i dag ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #9 Del Skrevet 7. februar 2005 Röhnisch-buksene mine (har to like) slutter rett under kneet, og har en liten splitt. Det er korte tights i glatt, tykt materiale. Ble du klokere nå? De lange, som jeg kaller løpetights i mangel på bedre ord, er helt lange, og har glidelås nederst bakpå leggen. De er i samme type stoff, som er ganske tykt og stretchy. Kortere varianter (midt mellom begge to) fås også, men jeg synes de kryper oppover leggen, og helst bare på det ene beinet :-? Kanskje teste ut XXL, de har jo OK utvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 7. februar 2005 Röhnisch-buksene mine (har to like) slutter rett under kneet, og har en liten splitt. Det er korte tights i glatt, tykt materiale. Ble du klokere nå? Ja! Det er slike jeg mener. De lange, som jeg kaller løpetights i mangel på bedre ord, er helt lange, og har glidelås nederst bakpå leggen. De er i samme type stoff, som er ganske tykt og stretchy. Det hadde sikkert vært lurt til uteløping, men jeg ser bare ikke for meg min figur i slike tights. Kanskje teste ut XXL, de har jo OK utvalg? Var innom og fant ingen, men jeg må uansett prøve først - stikker innom Intersport tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #11 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har noen knallrøde, lange løpetights, og kjæresten grøsser bare han ser dem. Tipper han ikke er like blid for at jeg traver rundt i dem på kjøpesenter osv (på vei til trening). Det er ikke mitt problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har noen knallrøde, lange løpetights, og kjæresten grøsser bare han ser dem. Tipper han ikke er like blid for at jeg traver rundt i dem på kjøpesenter osv (på vei til trening). Det er ikke mitt problem Jeg tror likevel at du kler dem en smule bedre enn jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå