AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Jeg har en flott gutt på 12 år. Han trener håndball og fotball. For ikke så lenge siden skiftet han fotballklubb pga han satt mye på benken og ble trakassert av treneren. Han trives mye bedre i denne nye klubben. Problemet er at at han mener at han er mye flinkere enn han egentlig er. Han jobber hardt og er flink og utvikler seg stadig, men det er 4 gutter på laget som er veldig flinke. Hans oppfatning er at han er like god som de og opplever nederlag når han blir plassert i en annen gruppe på treningen( der de jobber med individuell utvikling). I går gråt han når han kom i bilen pga de andre guttene i gruppen bare tuller. Han vil gjerne vise hva han kan sier han. jeg prøvde å snakke med han og være ærlig og sa at han må respektere treneren og at av og til vi ikke ser selv at vi må jobbe med enkelte ferdigheter og at vi må jobbe med holdningen hans der han må lære seg å akseptere andre sine avgjørelser selv om han er ikke helt enig. Han fungerer bra på skolen, har mange venner, skoleflink... Det er hans holdning jeg må jobbe med. Hans reaksjonsmønster når han får motstand...at ting er ofte urettferdig og at av til må vi akseptere ting sånn som de er. Alt han føler kommer rett ut og han er veldig flink å snakke for seg selv. Men jeg er redd at dette kommer til å skape problemer for han i fremtiden. Jeg merker at han går inn i pubertet fasen pga han har blitt små spydig og småfrekk. Bare mot meg og samboer. Alle tips, erfaringer, tanker og råd tas i mot med stor takk <3 Anonymkode: d2370...17c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Han er nok i starten av pubertet ja,høres ut som du har en flott måte å håndtere det på,vet selv hvor frustrerende det er å være mor når de er i en sårbar alder fortsett med den måten du allerede håndterer det på, dette er en fase Du høres veldig fornuftig ut 👍💗 Anonymkode: eaeee...103
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er nok i starten av pubertet ja,høres ut som du har en flott måte å håndtere det på,vet selv hvor frustrerende det er å være mor når de er i en sårbar alder fortsett med den måten du allerede håndterer det på, dette er en fase Du høres veldig fornuftig ut 👍💗 Anonymkode: eaeee...103 Tusen takk for fine ord. ts Anonymkode: d2370...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå