AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Jeg er en som sliter med en form for sosial angst. Fra tid til annen så er det mennesker som ønsker å bli min venninne. Jeg avviser alle fordi jeg har sosial angst og har mye skam over min livssituasjon . Får veldig dårlig samvittighet, for hadde ting vært annerledes så hadde jeg absolutt ønsket å bli venn med dem. Enkelte sier også rett ut til meg at de ikke har noen venner og da stikker det jo bare enda dypere at jeg avviser dem. Flere som har det på samme måten? Til dere som blir avvist når dere sier dere ønsker nye venner. Kan godt være at dere blir avvist av samme mennesker som meg. Det er ikke alltid slik at vi som avviser har flust av venner eller ikke ønsker dere som venner. Det kan være vi bare har en del problemer i livet vårt. Anonymkode: e5019...f70
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Tror ikke en tar det så tungt! 👍🏻😃😃 Anonymkode: 3a44d...9c4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Var jeg deg ville jeg akseptert. Det er godt for angsten din å bli utfordret, og godt for alle å få nye bekjentskaper. De som sier de ikke har så mange venner kan godt være i samme situasjon som deg og endelig ha klart å prøve seg på utfordringen det er å ta kontakt med noen. Anonymkode: 018cc...313
Trollmora Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var jeg deg ville jeg akseptert. Det er godt for angsten din å bli utfordret, og godt for alle å få nye bekjentskaper. De som sier de ikke har så mange venner kan godt være i samme situasjon som deg og endelig ha klart å prøve seg på utfordringen det er å ta kontakt med noen. Anonymkode: 018cc...313 Enig Men jeg skjønte ikke helt hva du TS vil fram til, mener du forespørsel på SoMe? Eller I virkeligheten?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Skrevet 18. januar 2018 Noen er selektive. De ønsker ikke å bli "venn"/kontakt med hvem som helst. Anonymkode: 3a44d...9c4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Skrevet 18. januar 2018 Ja, men det går over fort. Det som ikke går over så fort er hvis jeg godtar noen og senere angrer... Anonymkode: 52006...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå